11.21.

November 21st 2007
Published: November 21st 2007

hello
ma nagyvizit volt az osztélyon, angolul, uh nagyon jó volt, mert már majdnem mindent megértek, amit mondanak 😊 a tegnapi professor niphon is ott volt, még tőlem is kérdezett, én meg válaszoltam 😊)) aztán elmentünk ebédelni a rezindensekkel meg az orvostanhallgatókkal, sajnos nem sokank tudom a nevét, ez tök ciki, de annyira nehéz megjegyezni, de majd holnap kikérdezem még1x. szóval aztán délutánra elengedtek, én meg elmentem a lumphini parkba, ami egy kis zöld sziget a hatalmas bangkokban, jó volt, tök nyugi volt, olvasgattam, csomóan járnak oda futni, meg vmi pompomtánc-félét gyakorolni, ami elég érdekes volt, mert a karjukat lengetik ide-oda és közben alámondanak vmi mondókafélét, meg volt norbi-aerobic is, sok emberrel akik utánoztak sok sok norbit 😊meg láttam vmi hihetetlen élőlényt is, vmi hüllő, az biztos, olyan, mint egy gyík, csak sokal nagyobb, kimászott a tóból és csúszott-mászott a füvön, elég ijesztő volt...aztán hazahajókáztam és a kórháznál összefutottam konggal, aki az első héten volt a rezidens az osztályon és elmentem vele vacsizni, olyan finomak itt a kaják!!! a franvia lányok megjöttek ko taoról, csak búvárkodtak meg sütkéreztek,szóval nekik is jó kis hosszúhétvégéjük volt.
mostmeg lassan lefekszem aludni mert mindig későn fekszem le.
pusz

házház
ház

vicces a háttérben alvó bá
rozi a parkbanrozi a parkban
rozi a parkban

milyen szellemes képaláírás, bocs, álmos vagyok már

24th November 2007

ja és köszi az állatot

Tot: 0.163s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0559s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb