Pedalenker og ukrainske toaletter

Ukraine's flag
Europe » Ukraine » Odessa
April 21st 2007
Published: April 21st 2007

Monica etter å ha kommet seg av sjokketMonica etter å ha kommet seg av sjokketMonica etter å ha kommet seg av sjokket

den ukrainske jernbanestasjondoen forårsaket.(Ingen tannbørster ble skadd under fotograferingen)
Monicas første møte med ukrainsk toalettkultur kom på jernbanestasjonen i Odessa, like etter at hun hadde kommet fra flyplassen. Ettersom de to pedalofile advarte henne om at togdoene muligens kunne være av tvilsom kvalitet, bestemte hun seg for å kvitte seg med en dose kroppslig avfall på jernbanestasjonen.

Første overraskelse kom allerede på vei inn til dobygget. Der satt det ei dame med en rull dopapir og tok i mot penger. Monica skjønte etterhvert opplegget, ga damen penger og tok med seg dorullen inn på do i den tro at hun hadde kjøpt den.

Omtrent 10 sekunder etterpå kom Monica løpende ut av toalettbygget med et intenst uttrykk av angst og skrekk i øynene. Det viste seg at doen var av det uvaskete og spartanske slaget, bestående av et halvstort hull i gulvet og uten antydning til dør som kunne lukkes.

Og jo - damen ved inngangen fikk tilbake dorullen sin.

2nd May 2007

Dobegivenheten
Hihihihi!!! Det der kommer jeg aldri til å glemme! Jeg tror vel heller ikke at dorulldamen kommer til å glemme det, kan hende det var første gang noen hadde tatt med seg hele dorullen hennes. Men hvordan skulle jeg kunne vite hvor mye papir jeg skulle bruke??! *ler* Det hører med til historien at på toget var det et ORDENTLIG toalett, eeh dvs det lignet fælt på de vi har hjemme... ;o) Klem

Tot: 0.094s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 57; dbt: 0.0588s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb