Een extra rondje in de bus

South America » Peru » Ayacucho » Ayacucho
October 13th 2010
Published: October 28th 2010

Omdat we tijd zat hebben en Peru groot genoeg is hebben we besloten dat het goed is als Thieu wat extra gaat reizen. Hij wilde graag Huancayo en Ayacucho bezoeken en dat kan mooi in weekje. Op zondag geprobeerd nog een vlucht naar Lima te boeken maar dat ging hem natuurlijk niet worden. Internet boekingen in Nl kunnen soms moeilijk verlopen, probeer het maar eens in Zuid-Amerika. Na 3 maal probere... Read Full Entry

Photos are below

28th October 2010

leuk verhaal en mooie foto,s gr.jan en ietje
28th October 2010

Ziet er goed uit! Leuk verhaal om te lezen, zeker die prijzen klinken erg goed:D. Hier red je het niet met 1000 euro per maand. Het klinkt lekker avontuurlijk allemaal. Die Duitsers en Fransen zitten echt overal he ;). Hoe gaat de stage bij Debora? Wij gaan zo naar Ayers Rock. Groeten vanuit Yulara , Willem
29th October 2010

Genieten hoor!
Lieve Thieu en Deb, na het busverhaal ook maar even de vorige Entry gelezen (had daar geen link van gekregen), want was erg benieuwd naar jullie dagelijkse bezigheden daar in Cuzco. Ben dus weer helemaal bij :-). Klinkt alsof jullie goed je draai gevonden hebben in het Peruaanse... leuk hoor! Heb erg genoten van alle mooie foto´s: vooral de markten, de schattige kindjes, de mooie landschappen, de lama´s... en niet te vergeten de poes op de blauwe bank... Heel veel plezier nog! Hartelijke groetjes, Nelleke, ook van Eric
25th November 2010

Hé Deb, Had al tijdje niets meer laten horen. Houden jullie het nog goed daar? Ben echt heel benieuwd. De foto's zijn wel echt fantastisch, en iedere keer als ik de verhalen lees denk ik... wat sneu dat ik toch gewoon op kantoor aan het werk ben haha. Nou, hou je taai, geniet ervan! liefs karin

Tot: 0.059s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 27; dbt: 0.0283s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb