Blogs from Centre, Ecuador, South America - page 3

South America » Ecuador » Centre » Baños June 10th 2013

Diena prasideda ne visai taip kaip tikėjausi. Šiandien išvažiuoju į kitą miestą, Banos. Ten sutariau susitikti su mergina Marcela su kuria susipažinau autobuse važiuodamas į Latacunga. Man Cami tėtis sakė, kad yra tiesioginis autobusas į Banos tiesiai iš čia pat esančio miestelio, bet tik pasiruošęs eiti iki jo sužinojau, kad tas tiesioginis autobusas tik vienas ir šiandien jis jau išvažiavo. Reik važiuoti iki miesto, bet šiandien sekmadienis, o sekmadienisi čia miesto autobusas irgi nevažiuoja. Mašinų čia irgi važiuoja labai nedaug, tad pralaukiu beveik valandą kol pavyksta sustabdyti vieną mašiną kuri mane nuveža iki miesto. Čia dar beveik pusvalandį keliauju iki terminalo. Negana to tiesioginio autobuso į Banos nėra, reiks persėsti Ambato mieste. Susirašau su Marcela, kad susitinkam Ambato terminale ir iš čia kartu važiuosim į Banos. Atvaž... read more

Aš dieną norėjau pradėti anksti, bet kol Marcela pasiruošė eiti į miestą jau buvo 10 ryto. Papusryčiavę nuterėm apžiūrėti vietinį zoologijos sodą. Miestelis nedidelis, tad ir zoologijos sode turėtų būti daugiau vietiniai žvėreliai. Ir iš tiesų zoologijos sodas gan nedidelis, bet yra keletasa tikrai įdomių gyvūnų: jaguaras, puma, kondorai, bet didžiausią įspūdį man paliko vėžliai. Ne šiaip paprasti vėžliukai, bet didieji vėžliai atgabenti iš galapagų !! Aš kaip labai blogas turistas, peršokau per tvorelę ir norėdamas su jais nusifotkint, juos paglostyt. Tikrai įspūdingo dydžio gyvūnai sveriantys kelis šimtus kilogramų. Išėję iš šio zoologijos sodo, pamatėm priešais dar vieną, bet atrodo, kad čia atskirai reik mokėti. Bet kadangi kasininkės nebuvo, prasmukom nesusimokėję. Čia pagrinde paukščiai, kelios žuvys ir gyvatės. L... read more

South America » Ecuador » Centre » Baños June 9th 2013

We had a really good sleep-in at La Casa Verde, the bed was super-comfy and we wandered downstairs for breaky. The hostel is very 'eco-friendly'; which apparently means they must serve really nice fresh food for breaky! We both had massive bowls of granola, fruit salad (with strawberries which Rach proceeded to pick out) and yogurt. Followed by the freshest bread we'd had since we were last at Bakers Delight. The hostel manager (can't remember her name but was super nice to us), even brought out a little jar of Vegemite and said that apparently all Aussie guests get excited by this little jar of black stuff. We went back to our room which was located right near the wi-fi router which meant we could stream the French Open final! So we sat and watched Nadal ... read more

South America » Ecuador » Centre » Quilotoa June 9th 2013

Keliuosi vėl anksti, iš ryto teatsigeriu arbatos su bandele ir važiuoju iki terminalo, po to 2 val. kelionė iki miesto Zumbahua. 2 valandos neprailgsta, nes už lango vaizdai tikrai labai gražūs. Aplink kalnai, uoluos, negilūs bet statūs kanjonai, bei nedidelės gyvenvietės. Mane stebina kaip vietiniai čia sugeba išdirbti stačius kalnų šlaitus. Iš Zumbahua iki pačio ežero dar 13 km, o autobusų nėra, tad vienas vietinis sutinka mane iki ten nuvežti už 3 dolerius. Pagal vietines kainas tai nėra pigu, bet laiko gaišti ieškodamas pigesnio transporto nenoriu, man paskutinis autobusas iš čia į Latacunga išvažiuoja 5 vakaro. Čia kelias irgi gražus, nes slėnis išvagotas įspųdingais tarpekliais. Nuo aikštelės kurioje mane paleidžia nematyti nei ežero nei vulkano, bet vos už 50 metrų kiek paėjus toliau ir užlipus ant paronaminio tiltelio pamatau tai dėl ... read more

South America » Ecuador » Centre » Baños June 8th 2013

We got up and thankfully it was the last time I had to hear “I'm in love with this beautiful shower”...Rach's new shower singing tune in tribute to the epic pressure and hot water that our hotel bathroom generates.. Well, that's what I thought however she's still blasting it out right now at the top of her lovely singing voice as I'm sitting here writing this blog in our Banos hostel (now, where is my iPod). We organised a cab to take us to the South Terminal bus station. As with anything in Quito, it wasn't as close as we had expected and about an hour later we arrived. It seems that whenever they decide to build a new piece of infrastructure, be it an airport or bus station, they must build it in the most ... read more
grey and gloomy Banos
Making toffee on the street corner

South America » Ecuador » Centre » Cotopaxi June 8th 2013

Atsikeliu 6 ryto ir papusryčiavęs keliauju į Cotopaxi nacionalinį parką. Pirmiausia nuvažiuoju iki terminalo, po to persėdu į kitą autobusą ir važiuoju iki įvažiavimo į parką. Nuo čia iki vulkano dar geri 20 km. tad čia bandau tranzuoti. Netrukus sustabdau parko prižiūrėtojų džipą ir jie mane nuveža iki pat vulkano. Vulkano aukštis kiek daugiau nei 5800 metrų. Jau nuo maždaug 4000m prasideda sniegas. Vulkanas paskendęs debesyse, tad viršūnės nesimato, vėjuota ir sninga. Džipas užveža iki 4500m, dar 300 metrų užlipu iki stovyklavietės nuo kurios paprastai kopiama iki vuklano viršūnės. Deja šį kart aš tam nepasiruošęs ir kiek apšilęs, atsigėręs arbatos keliauju žemyn. Žemyn automobilio sustabdyti nepavyksta, tad nulipu pėsčias. Noriu aplankyti dar vieną vietą šitam parke, inkų griuvėsius. Bandau eiti ta kryptimi kur maždaug turėt... read more

South America » Ecuador » Centre » Latacunga June 6th 2013

Autobuse susipažystu su vietine mergina kuri važiuoja iki tolimesnio miestelio nei man reikia. Į latacunga atvažiuojam kaip ir žadėjo apie 3 nakties, be to ir sustoja autobusas kažkokioj neaiškioj vietoj, net ne terminale, tad nelabai būtų kur prisiglausti iki ryto. Mergina pasiūlo važiuoti su ja iki Ambato, tereikia damokėti 1 dolerį. Ten galėčiau bent jau iki ryto pabūti ir po to pargrįžčiau į Latacunga. Taip ir padarau. Rytą praleidžiu Ambato ir apie pietus važiuoju atgal į Latacunga. Čia susiskambinu su CSere Cami pas kurią turiu apsistoti. Ji man žinute atsiunčia nuorodas kaip atvažiuoti iki jos namų, bet autobusų stotyje pravaikštinėju apie valand laiko, išklausinėju visų vairuotojų kur po galais tas miestelis kurio man reikia. Visi siuntinėja skirtingomis kryptimis ir niekas nieko tiksliai pasakyt negali. Galų gale nusprendžiu sėsti į tak... read more

South America » Ecuador » Centre » Baños May 16th 2013

After dropping the volunteers from the Andean village project at the airport, I made the rounds of Quito acquaintances to collect donations for the fundraising Garage Sale which is held semi-annually to benefit the Children’s Library in Baños (La Biblioteca Interactiva de Baños – La BIB). I have helped to coordinate and organize six such garage sales over the past few years. Folks have been generous, cleaning out closets to help the cause. It’s a great excuse for me to visit with friends I don’t get to see very often. As always, I stayed up at Shana’s house which is located just outside of town on the hill leading up to the El Salado hot baths. This time I was sharing Shana’s garden guest house with Jessie & Martin, two new friends from Seattle who were ... read more
the lulus
Rosy Plume
Party Food

South America » Ecuador » Centre » Cotopaxi April 17th 2013

With my family winging their way back to the UK, my attention now turned to trying to summit arguably Ecuador's most famous peak – the perfect cone of the Cotopaxi volcano topping out at 5,897metres (for reference Kilamanjaro is a fraction smaller at 5,895m). Given that on my previous travels I had summitted a higher peak (Huayana Potosi at 6,092m) and therefore could appreciate just how tough the summit attempt would be, I prepared as well as I could – eschewing alcohol in the ten days leading up to the summit attempt and climbing three preparatory peaks in the days beforehand. Unfortunately, the weather during the preparation stages meant that each preparatory summit was shrouded in cloud – so I now have a rather nice collection of photos of me surrounded by a skyline reminiscent of ... read more
Its a long way up...!!
Dawn view from the summit of Cotopaxi
Proof - I was there!!

South America » Ecuador » Centre » Baños April 15th 2013

At the beginning of the week I arrived in Baños - the adventure capital of Ecuador. The small town is set in a valley that is surrounded by sheer mountains and even an active volcano. It is where the thrill seekers congregate to partake in the likes of white water rafting, canyoning and bridge jumping. I set myself up a a new hostel just on the outskirts of town (which in Baños means that it was a five minute walk to the Center of town instead of a three minute one) called La Casa del Molino Blanco which was amazing. The beds had duvets on them and the cleaner not only folded all of my clothes for me, but put everything in logical piles depending on what category they fell into. The hostel also had amazing ... read more

Tot: 0.294s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 79; dbt: 0.1112s; 79; m:apollo w:www (50.28.60.10); sld: 1; ; mem: 6.5mb