Colombia

South America » Colombia
June 8th 2011
Published: June 9th 2011

Toen we Ecuador verlieten waren we bezorgd omtrent de veiligheid in Colombia want het land heeft een reputatie met als hoogtepunt de jaren '90 waarin Pablo Escobar zijn drugs hoogtepunt bereikt had en guerrilla strijders zoals de FARC voor onstabiliteit zorgde wat dagelijks de media heeft bezig gehouden in de jaren '80 en '90. Journalisten en toeristen zijn in het verleden gekidnapt te... Read Full Entry

Photos are below

Moe..Moe..
Moe..

..na een lange avond afwachten of we überhaupt onze cabine konden bereiken

9th June 2011

Hey, congrats on the front page!! And the excellent nature photos! God, seems like we've ben back for yars, you guys still going strong? Oh, I forget, bit of news, Anny is pregnant! She is four months gone, due Nov 16th. We hink it was conceived in Sumatra, in a place called Bukkattinggi. Concidering that for a name......not! Keep well guys, Sott and Anny

Wow
Fantastisch!!! Zowel de foto's als het verhaal!

ha!
ha beiden! Wat een verhaal weer en gelukkig alle commotie om de geliefde camera overgedreven na het opdrogen! :) Mooie foto's hebben jullie zeker gemaakt! leuk om naar te kijken. Vandaag hebben wij ook apen gezien, wel een stuk of 400! ..... zijn naar de apenheul geweest met onze mannen, was ook heel leuk! haha Beware and enjoy!
14th June 2011

hallo
mooi verhaal en mooie foto's! ben zelf net terug van lanzarote, leuk eiland, veel gelegen en gelezen. het heeft bijgedragen aan m'n herstel......85% van de toeristen is engels.......heb me mooi, slank, goed gekleed en bijzonder intelligent gevoeld! groet, henny

Tot: 0.282s; Tpl: 0.01s; cc: 22; qc: 79; dbt: 0.2011s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb