Blogs from Bogota, Colombia, South America - page 4

South America » Colombia » Bogota April 5th 2018

¡Hola Bogotá! Perched at 2800m, this colourful capital city is a mishmash of architecture - from the charming, shabby colonial streets to the dull, grey towering financial buildings. Not exactly a place you visit for the weather, the high altitude brings cooler days and cooler nights.. and the rainy season was beginning! Oh boy! Arriving bleary eyed after a sleepless 11+ hour flight, we decided to embrace the local taxi rank instead of our dearly loved Uber. Lucky for our new driver, she was the first victim to practise our very little Spanish on, which she happily entertained. Sadly she was totally useless as a taxi driver and we spent 15 minutes of 30 minute jouney roaming around the dark, lifeless, narrow streets in the early hours. She FINALLY got us to our destination, but not ... read more
Graffiti Tour 1
Graffiti Tour 2
Graffiti Tour 3

South America » Colombia » Bogota March 17th 2018

Willkommen in Bogotá - Der Stadt mit dem schnellsten Flughafeninternet , ohrenbetäubend lautem Verkehr und einer Einwohnerzahl die der Bevölkerung Österreichs gleich kommt (über 8MIO). Die Hauptstadt Kolumbiens ist atemberaubend groß, laut, belebt und nach meinem Empfinden endet die Rush Hour hier zu keiner Tages- oder Nachtzeit. Es ist erstaunlich kühl (Bogotá liegt höher als die Küstenstädte), grün, frisch, es regnet ab und an... und das Gefühl hier zu sein ist ein ganz anderes als in allen anderen Regionen wo ich bisher war. Na klar, ist ja auch eine Großstadt. Wobei das Stadtbild durch die umliegende Berglandschaft auf jeden Fall aufgewertet wird. Irgendwie hat es auch ein bisschen was von Salzburg in groß... Nach nur vier Tagen hier muss ich sagen, dass ich froh bin wieder weiterzuziehen: Alles ist so weitläufig, riesig und unübersichtlich. Ich hätte ... read more
Red Bull Bogotá - der Ausblick
Die Straßen Bogotás
Andrea und ich im Red Bull Bogotá Office

South America » Colombia » Bogota February 5th 2018

GÜN 04 05 ŞUBAT PAZARTESİ Bogota’yı biraz anlatayım size.. Güneyden kuzeye doğru caddeleri sıralayıp numaralayınız. Bu caddeleri birbirine bağlayan yolları da numaralayınız. Adres olarak, Cadde ile sokağın buluştuğu yeri veriyorlar. Örneğin benim otel 10 cadde ile 23 cü sokağın köşesinde 63 numara. Bizim sisteme göre basit ve kolay.Şöförler şıp diye gideceğiniz yeri kolaylıkla buluyorlar. Kahvaltıdan sonra, uzman toplu taşımacı olarak, 2 no lu Museo Nasyonal otobüsüne bindim. Tam önünde indim ama müze bugün kapalı imiş. Buraya gelmeden önce resepsiyondaki kıza durumu sorduğum iyi oldu .Boşuna gelmemiş oluyorsunuz !!! Yeri gelmişken, ek bir bilgi sunayım..Bogota müzelerinde, flaşlı çekmemek kaydı ile resim çekmek serbest. Her neyse… Museo Nasyonal’in oradan, D81’ e bindim ve tu... read more
PARQUE 93
MIS CARNES
G0405ŞUBATBOGOTA (23)

South America » Colombia » Bogota February 4th 2018

GÜN 03, 04 ŞUBAT PAZAR. Maalesef 5’e 20 kala ayaktaydım. Erken uyanmanın faydası, etrafı toparlayabilmen ... Internet çok kötü çalışıyor ve bir haber için dünya kadar bekliyorsun. Otel, kahvaltı tayınını azaltmış… bir tost ile adamı asker ediyorlar.. Bugün otelin önündeki caddede, nüfus sayımı var galiba… Cadde bomboş ve milyon polis,asker dolanıyor Bazı yolları kesiyorlar ,kapatıyorlar,trafik yok.. İnşallah ihtilal, mihtilal değildir. Çok şükür sokağa çıkmak serbest…Yürüyerek “Museo de Oro” ya geldim. Altın müzesi 10.00 da açıldı.. Bugün beleş… Kolombiya’lılara sadece “garibim”diyorum. Gözü dönmüş Avrupalı talancı ne var ne yok hepsini götürmüş , bu talandan arta kalan üç beş parça altını gururla sergiliyorlar. Bana göre sömürü halen devam ediyor zi... read more
G0304ŞUBATBOGOTA (42)
G0304ŞUBATBOGOTA (136)
MONSERRATE

South America » Colombia » Bogota February 3rd 2018

GÜN 02 03 ŞUBAT CUMARTESİ: Dün gece yıkanıp saat 23:00 sıralarında yattım. Ülkenin bizimle 6 saat farkı var …onunla mücadele ediyorum yine de 05.00 te uyandım. Yapacak bir şey yok ..Bu "Latin Amerika" yazılarımı nasıl paylaşacağım konusunda biraz kafa patlattım. Herkesin, daha önce bir şekilde ziyaret etmek şansını bulduğu bir yerin, tekrar anlatılması oldukça sıkıcı bir şey.. Üstelik Trip Advisor’un nerede yiyeceğini, nerede kalacağını ve neleri görmen gerektiğini açık açık yayınladığı bir dönemde, ( hatta zahmet edip gitmene dahi gerek yokken ) zaten yazılmışları yeniden kaleme almak bana çok anlamlı gelmiyor. Buralara ilk gelen ben değilim benden önce çok kişi gelmiş,yazmış,paylaşmış ve garp cephesinde yeni bir şey yok … Bu çukurlara fazla düşmeden ,sadece yörenin bende bıraktığı izlenim ve duyguları paylaşmak iş... read more
G0203ŞUBATBOGOTA (147)
G0203ŞUBATBOGOTA (107)
G0203ŞUBATBOGOTA (150)

South America » Colombia » Bogota February 2nd 2018

GÜN 01 02 ŞUBAT 2018 CUMA : O gün,bugündür… Gece rahat uyudum diyemiyorum..uyuya uyana sabah 05:30’ u buldum. Seyahat giysilerimi giydim. Son bir toparlanma ile "8 kg" çizgisinde kalmasını sağladığım çantamı yüklendim. Saat 06:00 da yola çıktık. Arabada Ayşeciğim sessiz ben sessiz.. Bu şekilde Sabiha Gökçen e vardık. O saatte dahi böylesine yoğun bir trafik şaşırtıcı.. Ayşeciğimle, dramatik unsurlardan kaçınarak hızla vedalaştım. Aynı hızla alana dalarak, yapılacak son işleri tamamladım ve heyecan dindirme aşamasına geçtim.. Istanbul-Madrid yolculuğu 4,5 saat sürüyor ve yerim otomatik seçimde ortaya düşüyor.. Allah kolaylık versin işim zor …endişeliyim.. Tam kalkacağız, Pilot, pistte ne idüğü belirsiz bir madde olduğuna dair anons yaptı.. Yanlış duymad... read more
MADRİD
BOGOTA YA

South America » Colombia » Bogota February 1st 2018

GÜN 01 ŞUBAT 2018 CUMA Yerime yerleştim. Yerim 24C ....dedim ki herhalde en arkadayım.. Meğerse girdiğim kapının hemen yakınındayım. Artık uçağın boyunu düşünün. Yanımda iyi bir çift var Arjantinli imişler ...eli yüzü düzgünler ama etrafta millete bakıyorum Yanmışlar ve son anda ocaktan alınmışlar gibi biraz kararmışlar... renkleri de zamanla biraz açılmış gibi duruyor.. Bunları yazarken sakın ha ırkçı bir söylem olarak kabul etmeyiniz . Hiç bir ırkçı eğilimim olmadığı gibi dil,din,milliyet vs gibi hiçbir ayırım benim için geçerli değildir. Sadece benzetmelerle mümkün olduğu kadar durum hakkında bilgi vermeye çalışıyorum o kadar.. Uçakta ne ararsan var…film, dizi, oyun, istemediğin kadar.. Mamalar da tahammül edilir.. Bu şekilde Bogota ya kazasız belasız... read more
BOGOTA TAXI DURAĞI
OTELİN MANZARASI

South America » Colombia » Bogota December 21st 2017

They caught me slippin in Bogota. I went out for a night out drinking with some people from the Hostel, came back and my tablet was gone. I'd left it in my backpack. Very uncharacteristically of me. One of my roommate was chill. He was from the Cartagena region. He's balck Colombian. We drank rum and danced. It was fun, but the theft incident left me feeling sour. I distrusted everyone. Initially, I strongly felt it was the Israeli guy that was in the dorm with us. But his reply to the Colombian guy's accusation changed my mind. He said "Why don't you check his bag?" It was only the Colombian that saw me put it in my bag. But then again, the camera footage showed the gay Colombian guy going in and leaving the room. ... read more

South America » Colombia » Bogota December 20th 2017

Absolutely, one of the best museum that I've been to in my life. So many different artifacts. I was in awed.... read more

South America » Colombia » Bogota July 24th 2017

The Dutchies went on a bicycle tour in Bogota and captured some of the street art... read more
Bogota street art

Tot: 0.137s; Tpl: 0.006s; cc: 6; qc: 68; dbt: 0.0686s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb