Rio, The Most Beautiful City We Have Ever Seen

February 22nd 2011
Published: February 22nd 2011

This content requires Flash
To view this content, JavaScript must be enabled, and you need the latest version of the Adobe Flash Player.
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Party at Lapa 19 secs
Christ The RedeemerChrist The RedeemerChrist The Redeemer

From Corcovado
After a long flight via Madrid, we reached Sao Paulo. First by bus then by metro we went to the bus terminal for Rio. Everything was OK.

The first day we visited Christ . In the afternoon we wandered around Lapa and walked up to Santa Teresa. Having some snacks there we flew down by tram. At the tram station in Lapa we involved to a singing and dancing party. Having our dinner at Lapa we went to the hotel to sleep.

The next day finding our pictures insufficient we visited Christ again to have beter shots. The same day we visited Copacabana and Ipenama beaches. We enjoyed our dinner at Lapa by Samba Dance.

The third day we enjoyed the beach life of Copacabana. The sea water is clear but cold and it is hard to swim because of the waves. We just got wet. The life is on the vast large beaches. Late afternoon, we climbed up to Sugar Loaf and got beautiful scienary.

Last day we visited Leblon beach, a calm and rech area. We had a delicious lunch there and visited shopping areas, buying nothing. Because Brazil is higly expensive relative to our
Christ The RedeemerChrist The RedeemerChrist The Redeemer

country.

Transpotation is quite easy and relatively cheap by bus and metro. Rio is one of the most beautiful city we have ever seen and the pictures may express our views.

Today we are flying to Salvador by Tam Airways whose tickets were bought more than four months ago in order to be cheap.

Love to all..

Very narrow turning pass

22nd February 2011

Ankaradan mesaj
Sevgili Cengiz&Günay, Gönülün kontrolları tamamlandı. Testler çok iyi çıktı, Yarın İzmire dönüyoruz. Resimler ve anılarınız harika. İçinize sinsin. Seyatinizin devamınında iyi geçmesini dileriz. Sevgilerimizle, Gönül&Hidayet 22 Şubat 2011

Gecmis Olsun
Sevgili Ergin'ler, Gonul'un tahlil sonuclarinin iyi cikmasina cok sevindik. Gecmis olsun. Seyahatimiz biraz mesakkatli basladi ama umariz iyi biter.Sevgilerimizle
22nd February 2011

selam
harikasınız yine.size mutlu neşeli bir seyehat dilerim.kolay gelsin.sevgiler

Selam
Nurhan Hn. cok teşekkur ederiz. Guney Amerika uzakdogu gibi kolay degil. Herseyden once dil sorunumuz var buralarda. Ama ustesinden gelmeyi basaracagiz galiba. Hepinize sevgiler.

Plajlaarr...
Cok mutlu gezmeniz ve oyle de donmeniz dilegiyle..Sevgiler..2. sayfanin son fotosundaki guzele imrendim dogrusuuu....

Harika basladiniz. Daha da guzel devam etsin. Opuyoruz

Plajlar
Sevgili Meral'cim, İyi dileklerin icin tesekkurler.Plajlar Filipinlerdeki ve Tayland, Malezyedaki gibi olamaz. Burada plajlari susleyen guzellikler farkli. Buyuksehir olupta plajlai bukadar guzel muhafaza etmeleri de cok buyuk basari.Rio'yu cok begendik.Sevgilerimizle

Rio
Zeynep'cim, Umariz cok iyi devam eder. Sizleri simdiden cok ozledik, ozellikle Elif'i. Hepinizi cok opuyoruz.

Gezinizin çok güzel geçmesini dileriz .Resimler çok hoş. Biz video'yu açamadık. Haberlerinizi merakla bekliyoruz.Sevgiler

Sevgili Yoldaş,
Ayten'cim, Video'yu bende acamadim. Sistemde bir sorun var galiba.Belki duzelir diye bekliyorum. Duzelmezse silecegim. Hepinize sevgilerimizi gonderiyoruz.
24th February 2011
Christ

I like
26th February 2011

Sevgili Juvigiller, Dünyanın doğu ucundan en batısına geçişiniz biraz aksiliklerle başlamış,ama bu güzel fotoğrafları görünce 'değmiş ' diyorum.)) İnşallah gezinizin devamı da sağlıkla ve çok keyifli geçer.Bir güneş batışını benim gözlerimle de izlerseniz sevinirim :)) Sevgiyle öpüyorum. Ferah

Christ on the clouds
Dear Ragip, It was really impressive. Love to al of you.
26th February 2011

Gun Batimi
Sevgili Ferah, Zaten her gunes batisinda seni ve Bali'yi aniyoruz. Guney Amerika'daki gun batimlarini izlerken de seni yanimizda hissedecegiz.Sevgi ve saglikla kalin. Hepinizi opuyoruz.
7th March 2011

Aman Allahım nihayet izinizi buldum... Gonullarimiz, kalbimiz, sevgimiz hep sizinle halacigim sagliginiza cok dikkat edin lutfen, baslangicin ardindan guzel gunlerin guzelligi kat kat artacak insallah. Elif sizi cok ozlemis bana oyle soyledi. En onemlisi karnaval nasıl gidiyor? enistemden karnavalin anilarini dinlemeyi heyecanla bekliyoruz. Turkiyede kis devam ediyor, soguk karli gunler var burada, sicak gunlerin tadini cikartin lutfen. sevgilerimle, fusun

Canim Fusun,
Karnaval baslarken biz Arjantin'e gectik. Ama Brezilya'nin pre-karnaval partilerini yasadık. Icten temennilerin icin cok tesekkur ederim. Hepinize kucak dolusu sevgiler

Tot: 0.15s; Tpl: 0.014s; cc: 15; qc: 72; dbt: 0.1031s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb