Marijke and Luc

South America » Brazil » Rio de Janeiro » Ilha Grande
September 20th 2007
Published: September 20th 2007

Hello,

We just arrived on Ilha Grande, an island between Sao Paulo and Rio de Janeiro, and again old material to connect with. Anyway, we travelled from Foz do Iguaçu ( waterfalls ) by nightbus untill Sao Paulo, where we had half an hour to eat something before connecting to another bus for six hours bringing us to Paraty. This place along the coast side is well preserved, lovely old town, nice port. Photos not available yet, sorry, old machines.
Today we took a boat to arrive on Ilha Grande, where we will stay two days, hope to spend some time on the beach or walk around, as we like to do in every new place.

Greetings, Marijke and Luc.

Hallo,

Juist gearriveerd op eiland Ilha Grande, ergens tussen Sao Paulo en Rio, en ook hier zijn de computers niet van de jongste. We komen van Foz do Iguaçu ( Fameuze waterval ) via een nachtbus naar Sao Paulo, waar we een half uur tijd hadden om over de middag snel iets te eten en dan een volgende bus voor 6 uur te nemen naar Paraty. Dit oud stadje langs de kust is heel goed bewaard, mooie gebouwen van de jaren stillekes met een mooie haven. Fotos kunnen we nog altijd niet inladen, sorry, usb poorten type 1.1. Vandaag vaarden we van Paraty naar Ilha Grande, waar we twee dagen verblijven, om op het strand te vertoeven of rond te wandelen, zoals we graag doen in iedere nieuwe stad waar we arriveren.

Groetjes , Marijke en Luc.

21st September 2007

Hallo Marijke en Luc, Het is een tijdje geleden dat ik jullie nog heb "teruggeblogd" (haha), maar het waren dan ook drukke weken. Na ons verlof, waar we mateloos van genoten hebben, zijn we er letterlijk weer "ingevlogen". Zowel bij Tom als bij mij op het werk is het razend druk en het lijkt wel alsof we intussen alweer een maand aan het werk zijn, al is het nog maar 1 week. Met Runeke is alles ook goed. Ze gaat intussen al iets liever naar Tantan (amai, miserie in het begin, zunne! T is soms wel n beetje een trunte weje). Zondag viert ze haar eerste verjaardag. Niet te geloven é. Ze zet ook al voorzichtig haar eerste stapjes; gisteravond stond ze plots bij me in de keuken: Tom zou op haar letten terwijl ik ad afwas bezig was en toen ie een seconde eens nie keek was ze van de zetel tot ad frigo gestapt. Vreugde alom natuurlijk! Ze lijkt wel een beetje op Dombo: Ze stapt alleen met de dop van een zuigfles in haar hand. Als ze die niet vast heeft, weigert ze een stap te verzetten. Maar we verwachten dus wel dat ze over een tweetal weken niet meer hoeft te kruipen. Ik stuur dan eens een foto door van haar verjaardagsfeest. Hou jullie goed daar en tot hoors! Een ferme zoen van ons alle drie! A ja, ma heeft jullie sms jes ontvangen...
23rd September 2007

hallo
hallo , hier Marie-Julie en Maité hoe is het met jullie? we verlangen al tegen dat we nog een paar fotootjes krijgen van jullie en ook tegen dat jullie terug zijn want wij willen graag nog eens komen slapen. We missen jullie al een beetje.(heel veel) groetjes van ons allemaal Paul,Sophie,M-J.en Maité

Tot: 0.175s; Tpl: 0.013s; cc: 17; qc: 55; dbt: 0.1159s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb