104, 105 diena. Valle Gande - La Paz

South America » Bolivia » La Paz Department » La Paz
March 16th 2013
Published: March 16th 2013

Iš ryto, kaip ir vakar einam į turgų ir pasiemu tuos pačius pusryčius, vaisių asorti ir pienišką kokteilį. Po pusryčių lipam į nedidelį kalną pažiūrėti miesto panoramos. Bet su 6 ne pačiom tvirčiausiom merginom tai užtrunka dvigubai ilgiau nei man įprastai reikia užlipti į tokią kalvą. Be to lygiai pusė jų įveikia tik pusę kalno. Bet kadangi niekur neskubam tai visai nebloga atrakcija. Lipdami žemyn sustojam restorane papietauti. Pietūs tikrai visai geri, tik aišku nebe už turgaus kainą. Po pietų paslampinėjam po miestą, aš dar užbėgu į interneto kavinę, nes reikia baigti derintis dėl nakvynės La Pase. Grįžęs į namą padedu nuskinti vaisius nuo medžio augančio kieme. Tada susikraunu kuprinę ir atsisveikinęs su kompanija keliauju iki autobuso. Beje praėjusiam autobuse kažkaip bagaže pasimetė viena tapkė, tad teko išmesti ir antrą. taip po truputi vis mažinu daigtų kiekį kuprinėje. Taigi stotį sėdu į autobusą ir netrukus pajudam link Cochabambos.

Į Cochabamba autobusas atvažiuoja bent porą valandų anksčiau nei aš tikėjausi. Atsirandu jau trečią kartą iš eilės mieste mistiniu laiku 4.20 ryto. Bet panašu, kad čia gyvenimas jau pradeda judėti. Autobusas mane atveža ne į autobusų stotį, o į vietinį rajonėlį. Bet čia netrukus pasigaunu mikriuką ir dar prieš 5 būnu autobusų terminale. Čia irgi judėjimo jau nemažai, nusiperku patį pirmą bilietą į La Pasą 5.30. Atvažiuoju į La Pasą apie 2 val. dienos, bet iki terminalo autobusas nenuvažiuoja nes protestuotojai užtvėrė kelią viename iš La PAso rajonų kuris vadinasi Alto. Iš čia atsiveria pasakiška miesto panorama, o miestas iš čia tikrai atrodo įspūdingai. Sėdu į taksi ir važiuoju pas couchsurferę. Mane savo namuose pasitinka vokietė Manja, kuri čia dirba sekretore vokietijos ambasadoje. Jos butas 13 namo aukšte, o pro visus langus matosi nereali miesto panorama. Gaunu atskirą kambarį, netgi atskirą tualetą ir dušą. Po kelionės jaučiuosi šiek tiek pavarges, o Manja irgi atsigavinėja po peršalimo, tad pabendraujam namie. Po to nueinam į turgų šiek tiek apsipirkti, bet vakarieniauti vistiek einam į restoraną.

Tot: 0.12s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 56; dbt: 0.0891s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb