Ushuaia-Ognjena zemlja


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Tierra del Fuego » Ushuaia
February 2nd 2009
Published: February 3rd 2009
Edit Blog Post

Od cimrov v BA sem se poslovila, imeli smo piknik, potem izraelsko vecerjo, ki jo je pripravil moj 'bratranec Johnatan' (zakaj sem se prelevila v zidinjo za dva tedna razlozim drugic) in skocila na avion. Samo 3500km bolj juzno sem pristala v Ushuai in tukaj sem.

Cisto na repu Argentine ali kot pravijo tukaj, na koncu sveta. Mesto nic posebnega, kar da car temu kraju je narava in narava in vreme. V enem dnevu sem dozivela naliv, ki me je premocil, ko sem se vracala iz ledenika (ja mami, jaz sem sla v strm hrib haha), popoldan, pa smo ze posedali in se soncili na vrtu...Zvecer smo videli nekaj snezink in tako naprej. No na ledenik sem sla, videla ta kos ledu, in obcudovala ljudi, ki so slikali 20min ta kos ledu!! Prisluzila sem si se tri zulje in spet potrdila teorijo, da je hribe fajn samo gledat😊) Morja je dovolj, ampak kaj ko se ne da plavat!!

Dan je zelooo dolg, kar je odlicno za pohode, sprehode in piknike. Tukaj je poletje in imam priblizno tri plasti na sebi, zime si ne predstavljam. Je skoraj malo drazje kot v Buenosu Airesu, place so boljse in zato ljudje pridejo sem (tisti, ki prenesejo mraz) in vsaj tiste, ki sem jih spoznala, tudi ostanejo. Jaz pa ne...grem nazaj proti severu, na toplo😊







Additional photos below
Photos: 17, Displayed: 17


Advertisement



Tot: 0.151s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 79; dbt: 0.0669s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb