Even een kort nieuwsje..


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Santa Cruz » El Chaltén
January 12th 2012
Published: January 12th 2012
Edit Blog Post

Hallo iedereen!

Ik ben heel even online om jullie te laten weten dat alles prima verloopt! Patagonië is tot nu toe al ongelooflijk mooi..
Op het moment zitten we in 'El Chalten'. Gisteren zijn we tot 'Cerro Torre' en de laguna ervan gehiked.. Vandaag hiken we tot Fitz Roy! Alhoewel we allemaal al pijn genoeg hebben aan onze voeten, benen, ... Dat zijn de gevolgen van zo lang luieren bij de familie van Ezequiel en in Buenos Aires 😉
De nachten zijn ongelooflijk koud (in onze tentjes) en we doen amper een oog dicht maar het is het allemaal waard wanneer ik 's morgens opsta en elke keer opnieuw overwelmd wordt door het ongelooflijke uitzicht!! Ik hoop dat we binnenkort de kans krijgen om foto's te posten.. Als ik links kijk, zie ik mooie groene heuvels. Als ik rechts kijk, zie ik mooie steenrotsen. En wanneer ik recht voor me kijk, zie ik hoge bergen vol met sneeuw. Het blijft me elke dag opnieuw verbazen, supermooi! Het klimaat is jammer genoeg even afwisselend 😊
Ik hoop jullie snel een uitgebreider verslag te kunnen geven maar hier is het voorlopig allemaal veel te duur om op internet te komen..

Tot snel!!

Advertisement



Tot: 0.071s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 48; dbt: 0.0407s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb