De kleurrijke omgeving van Salta..

South America » Argentina » Salta » Salta
June 22nd 2008
Published: June 22nd 2008

Hola allemaal, Via Resistencia,waar we eigenlijk een paar dagen zouden verblijven, maar na een paar uur rondlopen hadden we al van; hier gaan we niet langer blijven,niet veel te beleven,we gaan zorgen dat we met de volgende bus naar Salta gaan.En dat hebben we kunnen regelen...gelukkig! Met de Flechabus zijn we dus naar Salta gegaan(14 uur). Salta ligt ten noordwesten van B.A. en ligt wat hoger,z... Read Full Entry

Photos are below

22nd June 2008

Prachtig
Hallo Piërre en Liza wat een leuke foto`s hebben jullie de rotsen zijn erg mooi.Maar de lama en de ezels zijn toch ook wel erg leuk. en wat heerlijk z`n bruin biertje hè. Met ons gaat het hier goed aan het uitrusten van de verbouwing van onze Caroline der huisje En zijn nu naar de voetbal wedstrijd aan het kijken Italie-Spanje maar de eerste helft was het 0-0 dus zien wat ze in de tweede helft gaan doen. Wij wensen jullie nog heel veel plezier en een goede reis en dat jullie nog vele mooie dingen zullen zien Groetjes van Ad en Frieda
22nd June 2008

Leuk kapsel!!!
Lieve allebei, Leuk om te zien dat jullie nog steeds genieten....maaruh......Pierre....jij lijkt nu wel heel erg op Jan....!!! Ben je wel over het drama van gisterenavond heen.....jammer dat ze eruit liggen, maar nu kunnen jullie wel weer rustig genieten zonder aandacht te trekken....hihi! Wij zijn echt aan het aftellen tot 6 september. Lijkt me super om jullie weer te zien na zoveel tijd! Heb jullie laatst nog mail met laatste update gestuurd. Blijf genieten en tot mails maar weer. Lieve knuffel van ons. Jan en San xxx p.s. Jan zegt dat ik ff moet melden dat er van Jan speciaal een kusje voor Liza bij zit....!!!! p.s.2 Ik = San, denk dat hij je echt mist!!!
23rd June 2008

globetrotters
hoi, wat een ruig gebied,mooi, zo puur, het is vast koud, is het eigenlijk winter?hebben jullie ook al een idee of mening wat het topste werelddeel was?nou leuk mailtje, zuipskuiten,hihihihi,we missen jullie,en toch is het net of jullie verleden week weg zijn gegaan,alles gaat zo rap,de tijd vliegt,geniet er lekker van, en veel groetjes,dirk yvon an boef, en buuf riet,xxxxxxxx
25th June 2008

hi!! wow, die foto's lijken super veel op death valley in california!! de gekleurde rotsen door mineralen, de zoutvlakte en de stenen bergen, het zijn net tweeling-broers!! ik weet dat je je dan wel vermaakt, overal waar je kijkt is het anders, super!! geniet weer!! kus, brenda

Tot: 0.075s; Tpl: 0.017s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.0468s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb