68 diena. Kriokliai.

South America » Argentina » Salta » Cafayate
February 8th 2013
Published: February 8th 2013

Gan neįprasta, bet aš po truputį priprantu prie vietinių nuorodų. Jei kasnors sako, kad Salta labai įdomi vieta, tai nereiškia, kad nuvažiavęs į tą miestą pamatysi kažką įdomaus, miestai čia panašūs. Argentinoje visi didžiausi miestai taip pat yra ir provincijų pavadinimai, tad dažniausiai ir kalbama apie visą provinciją, o ne apie konkretų miestą. Ir net jeigu sako, kad būtinai reikia aplankyti tos provincijos mažą miestelį, tai dar nereiškia, kad miestelis kuo nors įpatingas. Dažnai tiesiog šalia miestelio yra kokia nors lankytina vieta. Taip ir su Cafayate, miestelis labai turistinis ir visi tikrai pasakys, kad turi čia apsilankyti. O mieste jokių stebuklų, tvarkingas nedidelis, turistinis miestelis su panašia kaip visuose miestuose centrine aikšte. Tiesa čia dar aplink miestą nemažai vynuogynš, tad galima dar ir vyninėse apsilankyti. Jostelyje užsisakiau abi siūlomas ekskursijas, viena šiandien po pietų pasivaikščioti po kalnus ir pamatyti vietinius krioklus, o kita ryt iš ryto apžiūrėti slėnį. Tokią pačia programą nusipirko ir dar keli hostelio gyventojai, tad kartu ir laiko nemažai praleidom. Pirmiausia iš ryto nuėjom apžiūrėti nedidelės sūrio daryklos. Čia viskas nu pirmo iki paskutinio žingsnio daroma vienoje vietoje, tad apžiūrėjom visas karves ir ožkas, pamatėm visus naudojamus aparatus, o turo pabaigoje gavom paragauti galutinio produkto - sūrių. Po pietų išsiruošėm i ekskursiją po kalnus ir krioklius. Prieš šią ekskursiją buvau šiek tiek skeptiškai nusiteikęs ir pradžia nieko gero nežadėjo. Apie 15 žmoniu eina vienas paskui kitą takeliais, o tarp tų 15 visada atsiranda ir tokių kurie juda lėčiau nei kiti. Be to kroklių aš kaip ir nemažai jau mačiau, tad kažin ar labai nustebins čia kasnors mane. Bet netrukus, kai takeliai pradėjo siaurėti ir sudėtingėti, pradėjau ir aš mėgautis šiuo mini žygiu. Netrukus priėjom vieną po kito tikrai gražius krioklius, prie kurių ir išsimaudėm. Žygio pabaigai užlipom ant kalno viršaus iš kur atsiveria puiki panorama. Grįžęs į hostelį vakarienei nusipirkau mėsos gabalą, tad vakarienei visai neblogas Asado su alum.

Tot: 0.065s; Tpl: 0.02s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0363s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb