Stopanje po Patagoniji: Ushuaia-Mendoza


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Mendoza » Mendoza
March 4th 2009
Published: March 5th 2009
Edit Blog Post

Lepo pozdravljeni.

Prisla sem nazaj v Buenos Aires, po eno mesecnem super potovanju po jugu Argentine. Zacela sem na Ognjeni zemlji-Ushuaia in nadaljevala do Mendoze, ki je cisto pri cilenski meji na zahodu. Prestopala sem priblizno 3000 km in lahko povem, da je bilo zeloooo zabavno in verjetno tudi najhitrejsi stop v moji zgodovini. Vcasih sem samo postavila moj ruzak na tla in je ze ustavil avto, se predno sem sploh zacela!!

Prigod in nezgod je bilo veliko...prevec, da bi vse napisala!! Na poti sem spoznavala vecinoma samo domacine, ker se nisem prevec potikala po turisticnih krajih in mi je vcasih zelo prav prislo, recimo v enem kraju imajo tako malo turistov, da se me zaposleni v turisticni pisarni povabili na kosilo. Argentina je fajn za potovat ampak tudi draga, se posebej ce si tujec...recimo vstopnina v nacionalni park ushuaia za Argentince 4 pesose za nas 50!!!hmmm razlika je ocitna.

Videla sem slavni ledenik Perito Moreno, ki je res velik in zanimiv, ampak ves turizem, ki ga zganjajo spominja na Disneyland in sem zelo hitro usla od tam...pa se zeblo me je!!
Spoznala sem zelo fajn domacine, bila na festivalu jabolk v eni vasi General Roca in ostala tam kar 4 dni...plesala cuartet in cumbio, se ucila zambo in chacarero (to so folklorni plesi Argentine!!), potem se odhitela do Neuquena, kjer so me povabili na izlet s kajaki, in na piknik in v vinske kleti,.. Na splosno se lahko samo pohvalim kako dober ambasador Slovenije sem, ker vsem zelooo potrpezljivo razlagam, da nismo Slovaska, da se fajn zivi, da ni vec vojne in da je Tito ze umrl. Se najbolj me je presenetil en decko, priblizno 12 let star, ko me je pobrala njegova familija na poti iz ene vasi, kjer sem bila na festivalu konj. Mali je vedel, kdaj smo se osamosvojili, kdaj je umrl Tito, koliko casa je trajala vojna na Balkanu in da je ekonomija Slovenije kar uredu!!!!! Ima moje uradno povabilo v Slovenijo, ko bo velik😊) Ja, na festivalu konj pa tako: videla sem pravi rodeo, kar hude padce in zmagovalca, ki je zdrzal vec kot 15 sekund na podivjanem zrebcu..res so bili ta pravi gauchoti.

San Rafael je nekaj najlepsega kar sem videla na celem potovanju, pot do Mendoze tudi, priblizala sem se tudi Aconcagui (najvisji gori izven Himalaje), no avtobus me je pripeljal na 3000m potem sem hodila 1km in sem se kar usedla od vsega slabega v moji glavi in zelodcu. V Mendozi sem predvsem uzivala v degustaciji vin, dobri druzbi in vrocini. Cez dan zaprejo vse in popolnoma vse in imajo dolgo siesto, ponoci pa se je vse razzivelo.

Prihod nazaj v Buenos Aires je bil 'odlicen', zopet manifestacije in zaprte ceste, ker je govorila gospa predsednica (vecino govora je bilo kako je ona fajn in ljudje so ploskali), spet pomanjkanje kovancev in sedaj so odkrili nov nacin...ce nimajo kovancev ti pac podarijo kaksen bonboncek jupiii!

jaz uzivam in zelim enako tudi vam..






Additional photos below
Photos: 25, Displayed: 23


Advertisement



Tot: 0.392s; Tpl: 0.012s; cc: 15; qc: 83; dbt: 0.3019s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb