weekend 6


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Córdoba » Córdoba
February 22nd 2009
Published: February 22nd 2009
Edit Blog Post

Ik weet dat ik nog maar twee dagen geleden iets getypt heb, maar vlak voor ik op reis vertrek, wil ik toch nog snel iets komen schrijven...

we zijn er alledrie ongelooflijk klaar voor om er een supertrip van te maken...
en nog eens te meer omdat we hier in cordoba net twee dagen belgisch weer achter de kiezen hebben.
lucie en jonas hebben gisteren met de ouders van jonas cordoba doorgezwommen, denk ik... of althans, zo zagen ze eruit als ze thuiskwamen...
vandaag was het gelukkig al iets beter, maar nog steeds geen topjes-en-shortjes-weer, jeansbroeken zijn bijna een noodzaak... nu koud is het nog altijd niet, maar wel frisser dan anders en regen, heel de dag door...
ik ben wijselijk binnen gebleven gisteren, juist even de deur uit voor wat boodschappen en voor de rest mn spullen eens wat opruimen, valiesje maken voor de komende dagen en lui wezen zoals alle andere weekends...

ik hoop dat ik tijdens de reis een paar dingen ga kunnen posten, maar zoals ik al zei ontbreken overal de fotos nog dan... ik beloof dat ik ze na de reis er ga bijzetten... en ook die van de laatste week...

als het niet moest lukken om te bloggen tijdens de reis, komt er zeker een uitgebreid verslag nadien...

dikke zoenen xxxxxx...

Advertisement



Tot: 0.098s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.0654s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb