vakantie !!!


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Córdoba » Córdoba
February 20th 2009
Published: February 21st 2009
Edit Blog Post

tis gedaan in de clinica...
eindelijk, na twee weken aftellen, kan ik dit deel van de stage ook weer achter mij laten...
ik ben echt blij dat het achter de rug is...
ik heb mij daar twee weken stierlijk verveeld... gewoon ook omdat het hier de vakantieperiode is en keiveel dokters in verlof zijn, zodat er sowieso al geen geplande operaties zijn en dan ook omdat er tout court weinig bevallingen waren deze weken...
op een gegeven moment was het zelfs zo erg dat ik een echte aftelkalender ben beginnen maken en niet alleen voor de periode daar, maar voor heel onze argentinië-reis in zijn geheel... of hoe zo een tegenvaller op het gemoed kan werken...
gelukkig is dit nu allemaal gepasseerd en hebben we heel wat fijne dingen in het vooruitzicht...

allemaal al op het puntje van onze stoel omdat we zondag aan ons 7 dagen durende reisje beginnen... helemaal naar het noorden om de grootste watervallen ter wereld te gaan bekijken in iguazu en dan helemaal naar het zuiden om een gletsjer en een natuurpark te gaan bezoeken in el calafate... ik denk dat het een reis wordt om duimen en vingers van af te likken... DE dingen die ik wou gezien hebben in argentinië in een week tijd kunnen bezoeken... tgaat echt geweldig worden...
zondag om 10 uur savonds vertrekt onze bus richting buenos aires, waar we maandagochtend het vliegtuig nemen naar iguazu... we blijven daar tot donderdag en reizen dan door naar el calafate waar we tot wondag blijven om dan terug te keren naar onze vertrouwde stek hier in cordoba...
ik ga proberen jullie up to date te houden tijdens onze reis, want in iguazu hebben we internet in het hotel... dus dan kan ik daar al enkele indrukken neertypen...
fotos en dergelijke komen er dan later wel bij te staan als we terug hier zijn...

zoals jullie merken staan er nu ook geen fotos bij... het internet (of in elk geval het wireless) heeft het hier begeven en we moeten nu beneden op de computer van het hotel komen onze dingetjes doen, dus geen persoonlijke mails meer, geen fotos meer op facebook, geen fotos op de blog... maar van zodra het terug werkt post ik de fotos hierbij en ook terug fotos op facebook...
geen nood dus als je mij niet online ziet of als er langere tijd geen blogjes hier verschijnen... ons internet vindt ons soms niet zo leuk en laat het afweten...
en argentijnen zijn dan zo van ja morgen regelen we da wel... volgende dag, oh ja juist, kzal is bellen... volgende dag, ah ja ik ging bellen... sja... zo geraakt het ni opgelost eh...
gisteren hebben we ook zo drie uur zonder elektriciteit gezeten, de tweede keer al deze week...
uiteindelijk merken we aan zulke dingen ook dat we niet in europa ofzo zitten, maar in een zuiders land ergens aan de andere kant van de wereld...

de ouders van jonas zijn ondertss ook in cordoba gearriveerd en hebben al een heleboel leuke verhalen verteld over hun reis... tis leuk om eens mensen te ontmoeten waar je geen spaans mee moet praten en die allerlei leuke nieuwtjes over thuis bijhebben enzo...

mama en papa vertrekken maandag ook naar hier... ben eens benieuwd hoe het voor hen gaat zijn om zo ver te reizen...
het tweede weekend dat ze hier zijn, mijn ondertss achtste weekend hier, gaan we samen mendoza bezoeken... ze gaan me vrijdag komen ophalen hier in cordoba en dan gaan we samen nog richting mendoza rijden om daar zaterdag en zondag te blijven... ik keer dan met de nachtbus terug naar hier en zij komen op het gemakje (ondertss dingen bezoekend) ook richting hier om dan nog donderdag en vrijdag hier door te brengen...
natuurlijk volgt daar meer over als het zover is...
de bezorgde zielen van mama en papa hun werk of volleybal en de familie kunnen dan ook hun doen en laten volgen, want ze zullen dan tijdelijk mee mijn blog bevolken 😊

lieve schatjes en patatjes,
ik mis jullie allemaal superhard...
een heeeeeel dikke zoen en tot gauw xxxxx...

ps: blijven posten, ik vind het echt super !!!
pps: fotos volgen, zoals beloofd, want ik had er nog van het afscheid in de clinica en van de avond met jonas zijn ouders, maar die zet ik later nog wel hiertussen... dus hou het maar in het oog


Additional photos below
Photos: 12, Displayed: 12


Advertisement



Tot: 0.18s; Tpl: 0.019s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.1358s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb