De vijvers van het park met de zingende wielewalen in de wilgen leveren mooie plaatjes bij rustig weer.

Hangzhou: volgens CCTV9 "The most beautifull city in China".

March 6th 2007
Dinsdag 6 maart. Bij het naderen van Hangzhou zag het weer er maar grijs uit. De stops die de trein maakte, werden frequenter en langer zodat we steeds minder en minder vooruit leken te komen. Het werd uiteindelijk 13u15 eer we in het oostelijke treinstation van Hangzhou aankwamen en een taxi konden zoeken naar de Mingtown jeugdherberg die we als verblijfplaats hadden uitgekozen. Het ... read more
Asia » China » Zhejiang » Hangzhou

Chinese Flag For centuries China stood as a leading civilization, outpacing the rest of the world in the arts and sciences, but in the 19th and early 20th centuries, the country was beset by civil unrest, major famines, military defeats, and foreign occupation. A... ... read more
Tot: 0.266s; Tpl: 0.003s; cc: 23; qc: 113; dbt: 0.1532s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.5mb