sprookjesbos

Hoogveen, sprookjesbossen, kliffen, stranden, zeevogels, schapen, kastelen en nog veel meer.....

May 6th 2013
Zoals altijd begint een wandelvakantie na een vliegreis met de zoektocht naar een gastankje, aangezien deze niet mee mag het vliegtuig in. Wat een redelijk goed voorbereide actie leek, werd nog een spannende race tegen de klok in de vroege ochtend. Na een nachtje in ons hostel in Belfast, vertrokken we half negen opgesplitst in twee groepjes. Irma en Baukje gingen gewapend met een kaartje van goog ... read more
Europe » United Kingdom » Northern Ireland » County Antrim » Ballycastle

British Flag Great Britain, the dominant industrial and maritime power of the 19th century, played a leading role in developing parliamentary democracy and in advancing literature and science. At its zenith, the British Empire stretched over one-fourth of the ear... ... read more
Tot: 0.065s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 14; dbt: 0.0131s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb