På med Bieber-trøjen

Så er første dag i den pinlige trøje afsonet, og kun 2 tilbage. Men sikkert flere i vente under turen.
Key West og Everglades

July 4th 2012
Hej alle sammen, Der er gået nogle dage siden sidst, fordi vi har haft en masse at se til. Vi har kørt langt de sidste par dage; fra Miami ned til Key West, hvor vi tog en overnatning, og så hele vejen tilbage igen og gennem Everglades, sumpen med alle alligatorerne. Vi har nu slået os ned i Naples, en by i det sydvestlige Florida, hvor vi bliver indtil i morgen, hvor turen går længere nor ... read more
North America » United States » Florida » Naples

American Flag Britain's American colonies broke with the mother country in 1776 and were recognized as the new nation of the United States of America following the Treaty of Paris in 1783. During the 19th and 20th centuries, 37 new states were added to the origina... ... read more
Tot: 0.053s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 31; dbt: 0.0314s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb