COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_photo_top

Argentina - Brasil - Iguazu Photo 7

Argentina - Brasil - Iguazu

December 27th 2011
Onze voorlopig laatste bestemming in Argentina zou nog voor spektakel zorgen : de watervallen van Iguazu. Hier vonden we werkelijk een paradijselijke hostel : een prachtige tuin met zwembad, BBQ en schitterende bloemen. Boven ons hoofd zoemden de kolibri's (helaas te snel voor de foto), terwijl wij in het zwembad lagen te genieten : geen overbodige luxe bij temperaturen boven de veertig gra ... read more
South America » Argentina » Misiones » Puerto Iguazú

Argentine Flag Following independence from Spain in 1816, Argentina experienced periods of internal political conflict between conservatives and liberals and between civilian and military factions. After World War II, a long period of Peronist authoritarian rule an... ... read more
COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_photo_bottom
Tot: 0.043s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 33; dbt: 0.031s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb