Taxi please!

Op de een of andere manier had iedereen een witte huurauto... Het leek wel een taxibedrijf in plaats van een paardencentrum!
Back home

January 20th 2011
Back home... Ik weet het, het is al even geleden dat ik voor het laatst iets geschreven heb. Dat komt vooral door de intensiteit van de workshop bij Linda: elke dag tussen 9.00 en 9.30 beginnen en altijd doorgaan tot zeker 18.30/19.00, en dan 's avonds nog leesopdrachten en dagboeken bijhouden. Hard werk en intensief leren, maar oh oh oh zo inspirerend! Inmiddels ben ik thuis (gisteren aangekom ... read more
Europe » Belgium » Limburg » Zutendaal

Belgian Flag Belgium became independent from the Netherlands in 1830 and was occupied by Germany during World Wars I and II. It has prospered in the past half century as a modern, technologically advanced European state and member of NATO and the EU. Tensions bet... ... read more
Tot: 0.053s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 33; dbt: 0.0326s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb