8. Onderonsje

Einde deel 2; we komen eraan!! 8. Onderonsje

Einde deel 2; we komen eraan!!

December 15th 2010
Hola Amigo´s, Zoals eerder al beloofd hier een blog waarin we graag het tweede deel van ons reis willen afsluiten. En dat willen we graag doen door een aantal dingen met jullie te delen. Roeland zal eerst een stukje schrijven en daarna Saskia. We wensen jullie weer veel plezier bij het lezen van dit blog en hopen dat jullie mee willen doen aan het interactieve gedeelte!! Roel & Sas -------- ... read more
19th December 2010

Onderonsje en Gouden licht
Natuur en mensen zijn in jullie reis onlosmakelijk met elkaar verbonden. Onderonsje en Gouden licht staan voor mij ook alletwee op de eerste plaats van jullie allermooiste foto's. Het zijn alletwee echte TOP-FOTO'S. Onderonsje : Deze foto past mijns inziens perfect op de cover van een Zuid Amerika reis-gids. Licht en schaduw benadrukken een intieme band tussen deze twee personen. Waarbij de schaduw over het oog van de jongen natuurlijk droom-achtig mooi is, een detaill dat deze foto heel bijzonder maakt ! Ik raad je zeker aan te overwegen hem aan enkele reisgids-makers te sturen. Had ik al gezegd dat ik het een ijzersterke compositie vind ? Van mij een dikke tien met een griffel !!! Gouden licht : Zoals ik volgens mij al eerder als commentaar bij deze foto heb geschreven, vind ik hem bijna van een onnatuurlijke schoonheid. De foto laat een landschap zien waar ik als kijker meteen in wordt gezogen. De voorgrond is subliem ! Belichting en compositie maken het tot een ijzersterk beeld . Natuurlijk later nog even de vignetering wegwerken, maar dat neemt niets af van het feit dat ik deze foto samen met Onderonsje de allermooiste foto's van deze selectie vind. Maar nu ben ik heel benieuwd wat voor jullie de mooiste foto's zijn ! Een zeldzaam moment waarop alle omstandigheden plotseling ideaal zijn.

Tot: 1.095s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 10; dbt: 0.0119s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb