De Dochter van Liang

Onze tuk-tuk chauffeur moest zijn dochter even afzetten en ze is even naar de tempels met ons gekomen
Tomb Raider & alles te koop voor 1 dollar

July 9th 2009
Gisteren en vandaag hebben wij de rest gedaan van Angkor Thom, het centrale gedeelte van Angkor. Net voor de ingang van Angkor Thom heb je misschien wel de bekendste tempel van allemaal: Angkor Wat. Gebouwd in de 12e eeuw als oorspronkelijk Hindu tempel die de 5 pieken van Mount Meru moest voorstellen en aan Shiva gewijd. Later omgezet naar een Boeddhistische tempel door dezelfde koning die het bo ... read more
Asia » Cambodia » North » Siem Reap

Cambodian Flag Most Cambodians consider themselves to be Khmers, whose Angkor Empire extended over much of Southeast Asia and reached its zenith between the 10th and 13th centuries. Subsequently, attacks by the Thai and Cham (from present-day Vietnam) weakened the ... ... read more
Tot: 0.081s; Tpl: 0.004s; cc: 6; qc: 42; dbt: 0.0589s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb