Prewalski heste

Er ikke helt sikker paa hvordan navnet staves, men det er i hvert fald den heste race der kan spores allerlaengst tilbage - de var rigtig fine, og man fik indtrykket at mange af dyrene havde nogle fine vilkaar (Selvom mange af dem sikkert ville have det bedre i naturen.)
Saa er vi kommet til Rom

June 20th 2009
SAA kom vi godt til Rom. Vi havde et par sidste hyggelige dage i Prag, hvor vi tog i zoologisk have, og paa Spoegelses tur rundt i Prag (Det var meget spaendende). I gaar tog vi saa mod Rom, og vi er da kommet frem. Det startede dog med, at vi troede vores tog var 30 minutter forsinket (Stor panik), men det var det heldigvis ikke alligevel. Vi kom godt af sted, og kom til Breclav hvor vi sku ... read more
Europe » Italy » Lazio » Rome

Italian Flag Italy became a nation-state in 1861 when the city-states of the peninsula, along with Sardinia and Sicily, were united under King Victor EMMANUEL II. An era of parliamentary government came to a close in the early 1920s when Benito MUSSOLINI establis... ... read more
Tot: 0.172s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 26; dbt: 0.1514s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb