Cococape fra vandsiden

Man kan se poolen. Den råde cirkel er der hvor man faar massage (med fed udsigt ud over havet) og den blaa cirkel er vores bungalow.
Saa er ferien for alvor igang :-)

February 9th 2008
Vi forlod Koh Chang d. 03.02. via en lille fiskerby, der hedder Aow Bang Bao. Det helt specielle ved byen er, at den er bygget på paele i vandet, meget spaendende - saa hele byen ligger ude i vandet. Vi loeb desvaerre naermest gennem byen, da vi skulle naa vores speedbaad, men vi vil se, om vi ikke kan faa lidt tid i byen, naar vi kommer tilbage til Koh Chang igen. Og speedbaad - WAUUUW - den b ... read more
Asia » Thailand » Central Thailand » Ko Mak

Thai Flag A unified Thai kingdom was established in the mid-14th century. Known as Siam until 1939, Thailand is the only Southeast Asian country never to have been taken over by a European power. A bloodless revolution in 1932 led to a constitutional monarchy.... ... read more
Tot: 0.133s; Tpl: 0.003s; cc: 9; qc: 32; dbt: 0.0289s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb