Aftensmad paa stranden

Her spiser vi aftensmad paa stranden. Asta er faldet i soevn - hun sover paa en solseng. Lise sover i barnevognen . Hvis i kigger i baggrunden, saa kan i se lysene skinne i vandet - vi sidder nemlig paa stranden. William faar burger og pommes frites :-) mor og far faar grillet fisk. Uhmmmm - herligt.
Endelig i Thailand...

February 1st 2008
Så kom vi endelig til Thailand. Op til afrejsen var det lidt hektisk for far kom først hjem fra skitur i Østrig tidligt mandag morgen, og vi skulle jo rejse allerede tirsdag... Og han havde kørt hele natten, så han var dødtræt, men mor sagde, at han IKKE måtte sove, men at han skulle pakke. Vi skulle have styr på alle tingene inden vi lagde os til at sove mandag aften. Om tirsdagen kørt ... read more
Asia » Thailand » Central Thailand » Ko Chang

Thai Flag A unified Thai kingdom was established in the mid-14th century. Known as Siam until 1939, Thailand is the only Southeast Asian country never to have been taken over by a European power. A bloodless revolution in 1932 led to a constitutional monarchy.... ... read more
Tot: 0.04s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 10; dbt: 0.0127s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb