CityLife Team

FRA: Nicole et Oliver. En tant que rédactrice en chef, elle lui a offert la possibilité de prouver de quoi il était capable lors de son premier article (une page auto). ENG: Nicole and Oliver. As the editor, she offered him the chance to prove his worth with his first article (an auto revue).
CityLife & Style magazines

December 14th 2007
FRA: On arrive gentiment au bout de nos respectives dernières semaines de travail. C’est le moment pour nous de faire nos adieux à des collègues qui vont bien nous manquer, malgré l’envie d’aller voyager sur la côte ouest. Voici les membres de l’équipe de CityLife et Style magazines. Une bande de personnes très attachantes qu’on quittera avec beaucoup d’émotions. ENG: We’re ... read more
Oceania » Australia » Queensland » Cairns » Cairns City

Australian Flag Aboriginal settlers arrived on the continent from Southeast Asia about 40,000 years before the first Europeans began exploration in the 17th century. No formal territorial claims were made until 1770, when Capt. James COOK took possession in the name... ... read more
Tot: 0.065s; Tpl: 0.004s; cc: 5; qc: 33; dbt: 0.0357s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb