Het rode leger dat de site beveiligt, oefent de nieuwe aanpak: minder macho, marcheren mag zelfs een beetje verwijfder.

Een tweede bezoek aan De Verboden Stad.

July 9th 2007
Maandag 9 juli. Na het ontbijt maken we ons klaar voor een tweede dag in de “Verboden Stad”. Gepakt en gezakt met picknick en paraplu nemen we de bus naar de achterzijde van de “Verboden Stad”. Het bezoek start in de tuinen, die vooral aangelegd zijn in de Ming dynastie. Er is veel zorg besteed aan de bomen, schuine stammen worden ondersteund evenals sterk overhangende takken krijgen een ... read more
Asia » China » Beijing

Chinese Flag For centuries China stood as a leading civilization, outpacing the rest of the world in the arts and sciences, but in the 19th and early 20th centuries, the country was beset by civil unrest, major famines, military defeats, and foreign occupation. A... ... read more
Tot: 0.269s; Tpl: 0.003s; cc: 24; qc: 109; dbt: 0.1595s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.5mb