Vroeger kregen de huizen een dikke kleilaag op het dak onder de pannen. Nu is het deze grijze materie.

Shanhaiguan, een oude pas van de Grote Muur in 'renovatie'.

July 6th 2007
Vrijdag 6 juli. Omstreeks 7u30 nemen we in het hotel het ontbijt. Er is uitsluitend Chinees ontbijt d.w.z. twee soorten gepekelde groenten en twee soorten soep , rijstwater en gierst, een ei gekookt in thee en gestoomd brood. Vandaag brengen we een bezoek aan het fort of de ommuurde stad, een wandeling op de grote muur en het museum over de Grote Muur. Shanhaiguan is een meer dan 300 ... read more
Asia » China » Hebei » Shanhaiguan

Chinese Flag For centuries China stood as a leading civilization, outpacing the rest of the world in the arts and sciences, but in the 19th and early 20th centuries, the country was beset by civil unrest, major famines, military defeats, and foreign occupation. A... ... read more
Tot: 0.323s; Tpl: 0.004s; cc: 24; qc: 119; dbt: 0.1668s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.5mb