De nieuwe kleibeelden zijn van bedenkelijke kwaliteit en vertonen al barsten. In de hoek mooi voorbeeld van een beeld in wording.

Enkele bezoeken in en rond Zhangye.

June 6th 2007
Woensdag 6 juni. Voor vandaag hadden we tickets gekocht voor de bus van 9u30 naar Zhangye. De rit van 150 à 200 km zou vier uur duren, werd ons bij het instappen verzekerd. We zaten al voor 9u op de bus die echter meteen vertrok. We dachten dat we alweer op de vroegere bus zaten, maar dat was uiteindelijk niet zo. Hier in Gansu bleek het busvervoer nog niet zo onder controle van de ... read more
Asia » China » Gansu » Zhangye

Chinese Flag For centuries China stood as a leading civilization, outpacing the rest of the world in the arts and sciences, but in the 19th and early 20th centuries, the country was beset by civil unrest, major famines, military defeats, and foreign occupation. A... ... read more
Tot: 0.035s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 10; dbt: 0.0094s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb