Costa Romantica Gala Night 1


Advertisement
Oceans and Seas » Indian
April 6th 2011
Published: April 11th 2011
Edit Blog Post

Dear Friends,

April 6 2011.

Last night we left Reunion and today we have a lazy day - cruising on sea. Tomorrow we arrive around 07.00 hours at the island of Madegascar.

Today pictures of the first Gala Night of five. Starting with the Duo Mark and Taylor, Captain's Cocktail and an impression of the 'sexy' show.

Enjoy the pictures.

From the Indian Ocean with love

Jacqueline and Adriaan aka Monkey and Bear




Additional photos below
Photos: 163, Displayed: 22


Advertisement



11th April 2011

He he eindelijk
Lieve Ineke en Aad, wat een wereldreizigers zijn jullie toch. Ik heb al 2 weken niet naar de mailbox gekeken en zowaar tref ik daar 3 meldingen van jullie aan. Wat een mooie cruise maken jullie, super cruiseboot, mooie foto's van o.a. prachtige natuur, lekker weer, galafeest etc.etc. Ik geniet hier thuis van jullie mooie reis. Geniet er maar van! Saskia was hier afgelopen vrijdag voor een nachtje, wij zoeken snel een datum voor een onderonsje met jullie! Dikke knuf Alice P.S. Ineke, je ziet er prachtig uit in de galajurk, ik mis alleen een foto van Aad.......
12th April 2011

HET LEVEN IS EEN GROOT FEEST BLIJF GENIETEN LIEFS MARSJANNIE
14th April 2011

reactie 2
Hoi Aad en Ineke, wat een bofkonten zijn jullie eigenlijk. De Costa Romantica doet zijn naam alle eer aan. Op zo'n boot hoort natuurlijk een dergelijk gala. Ik moet zeggen dat je fotografisch in topvorm bent geweest, maar dat had ik natuurlijk wel verwacht, hah,hah,hah. Verder een goed vervolg van je reis en kijk uit naar de volgende foto's. Roel

Tot: 0.176s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 57; dbt: 0.1182s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb