Dag 2 Rain kiwi Rain Tuatara Rain Rain , did i mention rain ?

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand
July 8th 2014
Published: July 10th 2014

ipgestaan, koooud en wind en regen !
plan was om nat noorden te gaan, in wangarei information centre kiwi north ontdenkt
eerst gaon shoppen , eitjes, worstjes, bacon, nutmix, muslibars en drank !
mostn we wel gin ID ein zeker omdak nog geen 25 zin ! we drinken godver al 10 jaar. Nuja ki achter mu pasport gelopen en twas in probleem , ma ondertussen adn der zelfs al mensen aangeboden voor dien drank voor oes te kopen ! again supervriendelijk !!
na kiwi north gereden en daar de kiwi en tuatara gezien , were super vriendelijke mensen
kiwi van heel dicht gezien, ook WO1 museumpje bezocht
ma dus van hee den dag nie gestopt me regenen ! regen regen regen, en tging nog erger worden
dus besloten van eerst na et zuiden te vluchten want daar ist wel koeler ma veel beter weer. dus heel de weg nat noorden terugkeren, tot dat donker was rond 17u30
gestopt voor te tanken , en iedereen vragen vanwaar da we zin en tips geven enzo,
vanneste ried ier al rond liek datn nie anders gewend is 😊
aangekomn ip ne camping, in hamilton , supercoole madam an de camping.
der was geweeun ne free shuttle van de camping nat centrum , dus wat ein we gedoan ? pintjes drinken 😊 met et nationaal rollerhockey team van nieuw zeland an australie, wussy's kunnen nie drinken

Tot: 0.076s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0422s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb