Så er der pandekager!

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Westport
February 5th 2012
Published: February 6th 2012

Efter hyggelig morgenmad sammen med Marianne og Jørgen, pakkede vi sammen efter 3 dage i Franz Josef. Dagens etape bød på ca. 290 km blandet kørsel med mål i Westport. Undervejs blev der spist frokost i det fri (der var til at komme til for sandflies), og vi gjorde holdt i Hokitika – hvor der sælges smyker lavet af den specielle new zealandske grønne jadesten – og ved de smukke og specielle Pancake Rocks. Derudover blev sovet en del i bilen, da både Morten og jeg var mærket fra gårsdagens adventure. Vi ankom til Top 10 Holiday Park, med kun 100 meter til stranden, i Westport sidst på eftermiddagen. Og så blev der ellers slappet af for alle pengene med kølige drinks, champagne, gå- og løbeture på stranden og en god gang spaghetti med kødsovs.

I morgen går turen til Pohara Beach, hvor vi har et hus (igen) i tre dage. Her er planen, at Morten og jeg skal på ridetur, og måske skal vi også have mor med på sightseeing fra et lille fly. Ellers skal der bare slappes af på stranden J

/Marianne

Tot: 0.068s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 51; dbt: 0.042s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb