Doubtful sound


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Manapouri
April 8th 2010
Published: April 9th 2010
Edit Blog Post

Om 05:45 opgestaan om om 07:30 de boot Manapouri-Western te kunnen halen. Daarna stukje met de bus en dan kan de cruise beginnen. Zijn met een man of 25 op een boot van 150..lekker rustig is een mazzeltje...en vervelend..is super weer!
Cruise is nog niet begonnen of we spotten al een 'pod' dolfijnen met kleintjes..geweldig om te zien!

Daarna 2-3 rondgevaren in de fjorden. Heb er geen worden voor hoe mooi...
Om een uurtje of 3 weer terug en daarna doorgeren naar Invercargill. Koste me 2uur...Invercargill is 1 van de grotere plaatsen helemaal in het zuiden. In lonely planet een hotel uitgezocht. Victoria railway station hotel. Niet slecht en goedkoop..zo zie ik het graag... 😊
Eigenaren super aardig. Krijg meteen een kaartje van de stad en welke bezienswaardigheden ik MOET zien...nou ja, rondje door de stad gelopen die om een uur of 6 als is uitgestorven!

Hamburger gegeten bij Devilsburger. Krijg een biertje aangeboden door de eigenaar, en voor ik het weet zit ik met een aantal gasten een discussie te voeren over de 'real' Heineken. Dus ik stel voor om een smaak test te doen. 4 bier later en veel humor(wat ik niet begreep, maar lach maar mee), vind ik het wel best. In het hotel zit men aan de bar en ik krijg meteen een biertje in mijn hand geduwd...dit kon nog wel eens een lange avond worden... 😊
Om 11uur druip ik af naar m'n bedje



Additional photos below
Photos: 10, Displayed: 10


Advertisement



Tot: 0.075s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 52; dbt: 0.0458s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb