Pomaly odchadzame

Oceania » New Zealand » North Island » Bay of Plenty » Tauranga
May 10th 2006
Published: May 10th 2006

Caute, tak toto je uz nas posledny prospevok z noveho zelandu, lebo za tyzden uz odlietame do Australie cvalat na klokanoch 😊
Od posledneho prispevku sme sa len presunuli od sopiek, co su vlastne jedine hory, resp vyvysene miesta na severnom ostrove - kopce nesopecneho povodu tu tusim ani nemaju, na planiny plne kiwi a pustili sme sa do zbierania, aby ste, mile deti, mohli mat na vianoce dost kiwi. Mile, vsak? Takze posledne tyzdne sme stravili zbieranim kiwi a opravovanim auta (celkovo tri opravy 😞 to je moc aj na nas, co sme inak kludne povahy 😊, ale toto nas dost rozculilo). Kiwi sa nam zbieralo vcelku dobre, len pri zbierani je ten problem, ze ked prsi, tak sa nemoze zbierat, lebo im tam potom nedrzia tie nalepky... tak sa musi vzdy aj rano cakat, kym to uschne od rosy a az potom sa zbiera. Tak zaciname niekedy o 10.00, alebo o 9.00 ked viac fuka a stihne to uschnut skor. Praca je to ovela lahsia ako jablka aj preto, ze netreba vlacit rebrik, a navyse nas farmar nas plati od hodiny a nie od nazbieraneho mnozstva tak sme aj psychicky v pohodicke. Robi sa niekedy, si to predstavte aj po tme - ked sa ocakava skarede pocasie na druhy den, tak sa snazia vyuzit predchadzajuci den naplno, a svietia nam traktormi a mame celovky na hlavach 😊 zaujimave. Zbierali sme len zlate kiwi - vyzaraju podobne ako tie zalene, len su v nutri zlte a zvonky su trochu svetlejsie. Popisujem to tu preto, lebo ja som ani nemal potuchy, ze nieco take existuje, ale vy to mozno viete. Su lepsie ako tie zelene. A este mame spravu zo zakulisia, ze uz slachtia dalsi druh - cervene kiwi 😉. A este je jeden druh, take koktejlove, tie vyzeraju ako male jablcka v priemere asi 25 mm a chutia ako zmiesanina hrozna a kiwi.
No a teraz nas uz len caka predaj opraveneho auta a ak nepredame, tak na to ani nechceme mysliet.

A to je asi vsetko, bolo tu super.
Fotky su starsieho data, vacsinou z juzneho ostrova.

10th May 2006

Fotocky
Caute. Fotocky su tentokrat, ako inak, uplne skvele. Palmove zatisie s rybnickom aj zavinac su hodne nejedneho desktopu. Drzim Vam palce, aby sa Vam podarilo rychlo strelit to auto. B.

Tot: 0.05s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 25; dbt: 0.0298s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb