Het regent hier oude w... vrouwen


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Auckland » Central
March 21st 2012
Published: March 21st 2012
Edit Blog Post

Wat een weer!

Blijkbaar hebben jullie massaal kaarsjes gebrand voor rustig weer. Vandaag is het kraanwerk zonder problemen voltooid. Alles wat gelift moest worden, is zonder problemen gebeurd. Een dikke merci hiervoor!

Alleen had ik ook moeten vragen om een kaarsje te branden voor droog weer... De vorige regendagen zeiden de kiwi's nog lachend: 'hey mate, this is only heavy mist', maar vandaag hadden ze het zelf over 'bloody rain'. Met bakken viel het water uit de hemel. Verder op North Island, in de buurt van Whangarei, zijn er zware overstromingen. Hier liep het water 'maar' in kleine beekjes over de straat. Ondanks onze regenjas waren we nat tot op ons ondergoed. Op den duur begin je dan ook koud te krijgen en de enige manier om je op te warmen is in je broek pissen. Niemand zou het merken want alles is toch al nat. Ik heb gewoon kou geleden, zonder mij op te warmen ;-)

Morgen is het de laatste dag van de bump out. De mensen van De Boer moeten enkel nog hun spullen inpakken en een aantal containers moeten nog naar de haven gebracht worden. Daar gaan ze op een trein naar een andere haven. De dokwerkers staken hier namelijk nog steeds.

Nu het einde van mijn Nieuw-Zeeland reis er zit aan te komen, begin ik ernaar uit te kijken om Lief en ons kindjes (familie, vrienden en collega's natuurlijk ook) terug te zien. Ik kijk alleen op tegen de lange terugreis... Vrijdag om 14.50u kiwi time hen ik mijn vlucht. Op zaterdag omstreeks 6.20u in de ochtend land ik in Schiphol. Dit lijkt geen lange reis, maar je mag niet vergeten dat ik 12 uren terug in de tijd vlieg. Straf he!

Vandaag helaas geen foto's. Ik wou jullie namelijk niet deprimeren met foto's van het troosteloze weer hier...

Groetjes en tot binnenkort!

Waterkieken

Advertisement



21st March 2012

En hier schijnt de zon dat ik er zeer ogen van krijg...
Wat een lekker lenteweertje hier in de kempen... da's echt genieten man... ;-) Allé vooruit... je kiwi-toestanden zitten er bijna op... 'k ben nu al curieus naar je belevenissen ginder. Tot binnenkort hé Wref ;-)

Tot: 0.087s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0524s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb