Magic Mana, Fiji!

Fiji's flag
Oceania » Fiji » Mamanuca Islands » Mana Island
August 13th 2010
Published: August 13th 2010

I dag har vi kommet i land fra Mana Island Resort. Det var virkelig med vemod vi dro derifra. For en nydelig plass, for et nydelig folk, det kan virkelig ikke bli mer perfekt! Å skal jeg være ærli så felte jeg en tåre eller to når båten gikk, her kunne jeg vært lenge, lenge!! Vi hart de siste dagene kost oss med fantastisk vær, varme tempraturer både til land og til vann og ikke minst nydelig drikke og mat! Vi har truffet masse herlige, fantastiske mennesker som sier BULA og smiler uansett hvilken tid det er på døgnet. Jeg kan aldri minnes å ha truffet så herlige mennesker, noen gang!!
Jeg har den siste uken verken sjekket nyheter eller mail, derfor har det også blitt lite bloggen. En skulle tro at jeg har gått rett inn i Fiji time.. Fijianerne gjør nemlig ting kun når det passer dem, og ingen stresser med noe. Her går dagene sin vante gang, og ting skjer når det skjer, fantastisk!!

I dag hadde vi meldt oss på en øyhopping tur slik vi fikk sett litt mer av øyene her. Totalt finnes det over 300! øyer, å vi kan skryte av å ha sett 5😊 haha.. Etter turen dro vi tilbake til resortet og ventet på båten som skulle hente oss å kjøre oss til Nadi igjen klokken halv 5. Vi kom til hotellet i Nadi i 7 tiden, og i kveld har vi kun vært ute å spist middag, nydelig biff forresten :P

I morgen går turen videre mot Hong Kong, og en helt fantastisk uke er over, nye eventyr venter og vi gleder oss selvfølgelig. Men helt ærlig er nok dette det vanskeligste landet å forlate, men en ting er sikkert, en gang skal vi tilbake hit, men når... det vet ingen 😊

13th August 2010
Photo 4

fytterrakkern..
Ser bare helt knall ut dette.. litt finere en langevågsholmane.. ;-) Flotte bilder.. Man Aleksander !!.. du kan ikke drikke paraply drink.. Du er jo blitt mann no ;-)
15th August 2010

hahaha=))
alle menn har sine svake (sterke) punkt ;)

Tot: 0.1s; Tpl: 0.017s; cc: 8; qc: 43; dbt: 0.0612s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb