The University of Queensland a moje bydlení


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia
July 24th 2014
Published: July 24th 2014
Edit Blog Post

Dostávám často z domovním otázku jak se tu vlastně mám?
Jednoduchá odpověď: mám se tu dobře! Jsem tu necelý týden, ale mám pocit, jako by to už bylo déle. Zabydlela jsem se ve městě, angličtina je všude stejná (mimo Skotsko), takže se domluvím, většinu dne mi je teplo, univerzita je krásná a potkala jsem tu milý lidi -> spokojenost!
Významnou měrou se na tom podílí univerzita. O kampusu jsem už psala - jak mě ohromuje jeho velikost a různorodost. Teď jsem se dozvěděla několik zajímavostí. Studuje tu 46826 studentů, 11367 mezinárodních (První týden tu bude plno). Vznikla v roce 1909, místní vědci vyvinuli vakcínu proti rakovině děložního čípku a taky zde probíhá nejdelší experiment na světě, Pitch drop experiment - ten je v budově 7 a lze se na něj prý podívat. Areál kampusu je otevřený všem a o víkendech se v něm konají i svatby.
A teď moje dojmy: úžasně se o nás starají, v tomto týdnu připravili mezinárodním a novým studentům zajímavé a užitečné přednášky. Po celý semestr pak probíhají další, pro všechny, např. Jak psát akademické práce, Jak vybalancovat práci/školu a soukromý život, Jak číst..atd. Pro studenty s angličtinou jako ne-mateřským jazykem po celý semestr připravují zdarma hodiny
mikrovlnky v kampusumikrovlnky v kampusumikrovlnky v kampusu

Jedna z lekcí, kterou pořádá UQ se týká i zdravého živ.stylu-vč.stravování
angličtiny - psaní esejů, strukturování, gramatika.., čtení, mluvení, poslech.. Na kampusu je zubař i lékař, je tu psychologická poradna, asi 150 spolků a klubů...
Mají moderní vybavení, přednášky se dají sledovat z domova, na povinné hodiny člověk jen načte svou id kartu, hned je to vv systému. Nebo dnes na přednášce: "Pokud chcete tuto prezentaci, napište email s předmětem xxx na adresu yyy..." a za vteřinu to bylo na mailu. Všem studentům doporučuju zkusit si studovat jinde! 😊

A bydlení? Dům je to stoletý, takže skoro památka. No a vypadá podle toho. Díru . okně asi způsobil nějaký předchozí obyvatel, to jsem vám ještě neukázala ty chybějící půlky oken 😉
Ale dnes jsem si vysála a utřela prach a naložila věci do skříni; koupila si ovoce a zeleninu za $10 a dala je do svého fochu v lednici, takže to je dobrý. V noci mi je celkem zima, ale od srpna se zase začne oteplovat. Teď jen sehnat kolo, můj další úkol, abych už nemusela furt chodit pěšky.
Jaj, teď mi za oknem přeběhlo nějaký zvíře...opice? Nebo co tu mají..tak už radši zavřít oči a spát :D


Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement

muzeum fyzikymuzeum fyziky
muzeum fyziky

Pavilon 7
drzý ibisdrzý ibis
drzý ibis

Nejnebezpečnější zvíře kampusu - krade jídlo "od huby"


13th August 2014

wow
To sledování přednášek z domova mi příjde jako skvělej nápad, jak ráda bych si doma v teple poslechla třeba přednášku z makra aniž bych se musela prodírat sněhovou vánící do školy:D Jinak si určitě pořid to kolo Kristy, nejenže tě nebudou bolet nožky, ale budeš to mít místo tělocviku:D Měj se tam krásně:) Tady v cz je teď 17stupňů takže taky zima:-/

Tot: 0.122s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 46; dbt: 0.0644s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb