Exmouth og Coral Bay

Oceania » Australia » Western Australia » Exmouth » the city
May 27th 2007
Published: May 27th 2007

Travlhed paa baadenTravlhed paa baadenTravlhed paa baaden

Der var mange mennesker, som skulle ud at dykke samtidig, men det forloeb nogenlunde trods alt.

Exmouth og Coral Bay

Australasia » Australia » Western Australia » Exmouth » the city By hove99
May 27th 2007 Saa er det ved at vaere slut med min tid paa vestkysten. Har vaeret ude at dykke i 6 dage, 2 gange hver dag, hvilket har vaeret rigtig flot, men ogsaa lidt udmattende :-) men det er vist et luksusproblem!

Vestkysten generelt er ret stille praeget af smaa og ret doede byer. Man skal enten vaere meget glad for at lave ingenting eller have et specifikt formaal med at vaere her, saasom at dykke, ellers kan det godt blive lidt kedeligt.

Inden jeg tog afsted mod Melbourne via Perth, koerte jeg en tur til Coral Bay syd for Exmouth, hvor Ningaloo Reef ligger kun 30 meter fra stranden; man kan vade lige ud til koraller og fisk!

Paa vej derhen i en lejet bil, blev jeg overrasket af vilde emuer, som var vandret ind til Exmouth. Det er ikke noget man ser hver dag!

Dyrelivet i havetDyrelivet i havet
Dyrelivet i havet

Denne fisk er en papegoejefisk, som gnaver af kalket fra doede koraller for at finde foede.
Emuer!!!Emuer!!!
Emuer!!!

En vild emu uden for mit hostel ved lejebilen.
Emuer!!!Emuer!!!
Emuer!!!

Han havde vist taget konen med...

Tot: 0.081s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 57; dbt: 0.046s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb