Marijke and Luc

May 17th 2008
Published: May 18th 2008

Hello,

Here we are in melbourne, looking through the window at waving trees releasing their leaves to the wet ground, raining all day now. Glad Jane, the lady of the house, turned the heating on as it is cold outside, only 13 degrees.
Making plans for the last weeks on australian soil, going from Melbourne to Sydney, the campervan has to be back by the 30th.

Hallo,

Ziet ons hier nu zitten kijken door het raam. De bomen verliezen hun bladeren in een nijdige wind, en het regent al sedert vanmorgen heel vroeg. Gelukkig heeft Jane, onze gastvrouw, voor het eerst haar verwarming terug opgezet, want we helen slechts 13 graden voor het moment. Curieus maar we moeten nu plannen maken voor onze laatste weken op australische bodem, onze camper moeten we op 30 mei in Sydney inleveren.

19th May 2008

Fietsmarathon
De fietsmarathon was een shot in de roos dit jaar. Zaterdagavond tent overbevolkt en zondag prachtig weer. Kassa kassa ;)
20th May 2008

Hallo
Hoi Marijke en Luc, Johnny en ik hebben de laatste foto's beken en ons afgevraagd wie diene ruige tiep was. De anders zo gladseschoren luc lijkt wel uit de jungle ontsnapt te zijn (grapje). Jullie zien er ongelovelijk ontspannen en ontstrest uit. Geniet er nog maar van. Het is wel leuk te weten dat het bij ons begint te zomeren en dat jullie de regen en herfst bijna achterwege kunnen laten. Hier gaat alles op zijn beloops. Het weekend van 6 en 7 juni gaan Johnny en ik er een weekendje op uit naar Durbuy. Melissa kan niet mee, ze heeft al exames. Maar het zal deugd doen eens een weekend onder ons tweetjes. Voor de rest is er niets speciaals, hopend op goed weer zondag, het is kermis Meerbeke zondag en de familie van Johnny komt bij ons eten. Ik weet nog niet wat klaar te maken, maar je weet ik kom altijd traag op gang. Ga je laten, want ik heb vandaag nog een hele waslijst te doen. Groetjes Johnny, Petra en Melissa

Dag Marijke en Luc, Tot nog toe heb ik jullie fameuse reis van "ver" gevolgd. Gewoonweg schitterend wat jullie allemaal ervaren hebben. Wordt je het wel ooit nog gewoon in ons Belgenland. Betekend de regen van vandaag dat de Goden jullie reeds een beetje in de mood willen brengen of zijn het de plaatselijke goden die jullie al beginnen te missen ? Aan jullie het antwoord. Enfin geniet nog met volle teugen, er is nog een hele poos te gaan ! Groeten, Verfaillie Hans

Tot: 0.222s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 53; dbt: 0.1595s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb