Leaving Melbourne


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Victoria » Melbourne » Lilydale
November 19th 2010
Published: November 19th 2010
Edit Blog Post

Red-back spiderRed-back spiderRed-back spider

Najnebezpecnejsi jedovaty pavuk Australie (samcek)
Samcek Red-back spider je uplne pekny maly pavucik. Hladal som ho uz niekolko dni. Tento je vlastne treti, ktoreho som za posledne 2 dni videl. Aj to len preto, lebo som sa hrabal v dreve na dvore. Vyhladavaju vlhke miesta pod listami na zemi. Kazdy mi vsak utiekol, ale na tohto posledneho som bol uz pripraveny. Samcek je mensi ako samicka a je cely cierny s malymi perletovymi bodkami. Je len do 5 mm dlhy. Chudacik, ked sa stretne so svojou vyvolenou, tak ta na neho robi oci a zmurka, aby ho prilakala. Lez, len co si s nim uzije, tak malinkeho samceka zabije svojim jedom a nasledne zje. Brrr.

Ma neurotoxicky jed a jeho ustipnutie je dost neprijemne. Vacsinou miesto vpichu riadne zcervenie, ale casom sa jed v tele rozpusti a clovek nepotrebuje ani protijed. Vacsinou. Ale teda su pripady aj upadnutia do komy. Takze pri foteni som bol radsej maximalne opatrny: fotak som nastavil na MAKRO priblizil som sa na 2 cm od pavucika a tu ho mame v plnej krase. 😊

Za posledne dni som sa vlastne z domu ani nepohol, ak neratam dnesne rano, kedy som bol minut posledne australske dolare v obchode na darceky. Nastastie som vedel presne co a kde to chcem kupit, takze ako vzdy som bol pri nakupoch maximalne efektivny a zdrzal som sa 10 minut. Zato cesta trvala dlhsie.

S bratom sme si dali brigadu okolo domu. Chystali sme sa uz davnejsie, ale vzdy sme sli tam a onam. Az moj vylet do stredu mesta mojho brata prinutil zacat s velkym upratovanim na dvore. A odvtedy sme sa uz nezastavili. Spilovali sme niekolko stromov, upravili niektore koruny, zrusili sme nejake kriky a vsetko sme popalili. Po povodnych majiteloch domu zostalo aj kopu smeti. Vsetko sme to zlikvidovali a odviezli na 3 krat do zberu. Bola to makacka, ale na dvore je vidiet riadnu zmenu. Tak som bol rad, ze som sa bratovi mohol takto odvdacit aspon pomocou.

Je polnoc. Idem spat. Rano sa zacnem balit a navecer ma caka lietadlo. Prave som si elektronicky urobil check-in. Celu cestu mam sedadlo pri okne, takze uz nabijam baterku do fotoaparatu. Do Dubaja letim vlavo, tretie okno za kridlom. Z Dubaja do Viedne zasa vpravo vzadu, druhe okno od konca. Uz sa tesim a mozno z letu sem este pridam pekne fotky z vysky 12000 metrov nad zemou. Ak doletim stastlivo.
DvorDvorDvor

Tu, na dvore, som stravil posledne 2 dni. Vlavo hore je moja izba.
😊

Stravil som tu okolo 22 dni a videl som vlastne celu Victoriu a kusok Juznej Australie. Teraz mi napadlo, ze som si mohol kupit aj pre seba nejaky suvenir. Ale nie, naco 😱. Mam predsa vsetky tie zazitky a to ma ovela vacsiu hodnotu. Tak dobru noc.


Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement

Toyota Corolla 1999Toyota Corolla 1999
Toyota Corolla 1999

Toto auticko mi sluzilo na male vylety po okoli.
Ford Falcon Station VagonFord Falcon Station Vagon
Ford Falcon Station Vagon

Tento 4liter ma povozil po celej Victorii.


Tot: 0.118s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 57; dbt: 0.0544s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb