koaly a klokani!


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland
July 27th 2014
Published: July 27th 2014
Edit Blog Post

Dnes jsem navštívila koalárnu - Lone Pine, jen asi 20 minut busem ode mě. Vstupné pro studenty $24, uvnitř ještě za fotku s koalou a asi 15 vteřinové držení tohoto zvířátka (které není medvídek, není to medvídek koala-Australané to neustále zdůrazňují) doprovázené krmením ošetřovatelky, tudíž čistý čas na focení člověka s koalou jsou.tak 4 vteřiny: $16 navíc 😉 Ale žijeme jen jednou, žeano. Mimochodem, něco jsem se tu dozvěděla: koaly spí denně 16-20 hodin a to proto, že eukalyptové listí, jediná strava koal, obsahuje pramálo zdroje energie (zato 50% vody). Jinak díky tomu koalu hezky voní, podle mě. Samci mají hnědou skvrnu na břiše, kterou vysílají vůni v době námluv, každý koalák má svou jedinečnou vůni. Samice mají bílé či růžové bříško a jsou celkově menší, váží 5-6 kg oproti 9-10 kilovým samcům. V Austrálii žijí 2 druhý, tady žije ten menší s jemnější srsti, na jihu, kde je větší zima, žijí tepelně izolovanější kousky.

Pytlíček jídla pro klokany stojí $2, kdybych ale byla prozíravější, možná by mě napadlo, že krmit klokany budou chtít skoro všichni. Koneckonců zaplatit 2 dolary za pytlík s krmením po vypláznutí šestnácti dolarů za 15vteřin s plyšákem a jednu fotku k tomu se zdá jako výhodný obchod všeobecně. Zkrátka, chci říct, že klokani už ve 2 odpoledne prostě neměli chuť žrát a přimět je k selfie fotce dalo značnou práci. Buď totiž většinou odskákali (při tom si pomáhají ocasem, je to fakt legrace: ) nebo v lepším případě unaveně leželi ve stínu a skorospali.

Hezký výlet, fotky ještě dodám zítra. A modrou kytaru jsem tu objevila a naladila, who hoo.


Additional photos below
Photos: 9, Displayed: 9


Advertisement

domu dalekodomu daleko
domu daleko

Vlastne kamkoli daleko
fuj, tohle potkat!fuj, tohle potkat!
fuj, tohle potkat!

nastesti za sklem
posral me ptak! :Dposral me ptak! :D
posral me ptak! :D

batoh byl zasazen nejzavazneji, dalsi casti meho tela jsem bohuzel nestihla zachytit, moje nove kamaradky byly tak laskave, ze me rychle ocistily :) ale jen pro info, co tedy doslo k docasne ujme: ruce, trochu leginy, zada a vlasy, haha. Ale malo ;)
za sklem, za sklemza sklem, za sklem
za sklem, za sklem

a ani se nehnul. Takze dobry ;)


Tot: 0.1s; Tpl: 0.021s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0473s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb