surfing, rugby og eksamen


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Surfers Paradise
November 10th 2009
Published: November 10th 2009
Edit Blog Post

uka som har gått har bestått av eksamens lesing, strand liv, trening og surfing. camilla, simen og fabian har 3 eksamener denne uka, så di har for det meste vært hjemme og lest. jeg og sandra har ikke eksamen før neste uke, så vi har farta litt mer da.
på lørdag stod jeg, camilla og sandra op kl 7, for der etter og gå en laaaang strand tur, vi gikk 1,5 mil!! sommeren er jo på vei hit nå, så må jo trene opp til bikini sesongen 😉

noen timer seinere blei jeg og sandra plukket opp av main beach gjengen, for da var det rugby kamp som stod på programmet. vi har nemlig fått oss en kamperat som spiller i ruby toppen. han heter scott er sikkert 2 meter høy og kjempe svær! en man ikke vil havne i bråk med rett og slett. kampen kjempe gøy, my action, går ganske hardt for seg når gutta braker sammen. vi gikk og bort for og se på en jente kamp, eller kan vel egentlig ikke kalle di jenter. jentene som spillte var utrolig mandige, noen man hvertfal ikke vil havne i bråk med! låra di sine var like sværte som begge låra til sandra til sammen!
etter rugby kampen dro jeg og sandra med gutt for og surfe. det var monsterbølger og lavan. sagt på en annen måte, forholda var ikke akkurat lagt for og imponere. imponere gjorde vi vel heller ikke. der vi blei skylt/kasta i land gang på gang. underholdene? JA! vi var mere under vann med surfebretta enn over. da jeg hadde kommet mg ut for tredje gang, ligger vi ute og skravler litt med gjengen, før jeg da hører. WOW, COME ON KATRINe, jeg snur meg og ser monstre bølga komme mot meg, jeg inntok posisjonen og gjorde meg klar. bak meg hører jeg, GO GO, før jeg da blir kastet opp i været, havner på toppen av bølga, der jeg kan kikke ned på di andre før det bærer i 120 innover. nei folkens jeg klarte ikke og stå...
etter surfinga bar det på "after surf" i leiligheten til main beach gutta, der fikk vi oss ett glass rød vin og så surfe filmer, til lagt på kveld. kjempe koslig!

er vel egentlig det som har skjdd, går bare i lesing her.. neste uke er alle ferdige, så da blir det feiring! i kveld er det bowling og enda mer eksamens lesing!!




Additional photos below
Photos: 16, Displayed: 16


Advertisement



Tot: 0.051s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0326s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb