Hjem igen

Oceania » Australia » Queensland » Brisbane
May 28th 2008
Published: June 4th 2008

This content requires Flash
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Telefonitis 19 secs
2: Legetid i Singapore 9 secs

Hjemturen - onsdag d. 28.

Bilen skulle afleveres i lufthavnen allerede kl. 9:00 og vi kunne først tjekke ind kl. 11:45, så vi gik rundt og gloede i Brisbane lufthavn rigtig længe. Men kl. 14:45 lettede vi endelig fra Brisbane med kurs mod Singapore. Ungerne tog en lille lur på 1½ time 3 timer før vi ankom i Singapore, så det var ok. Da vi ankom til Singapore, fandt vi lidt aftensmad, osede lidt (kiggede bl.a. på kamera, som ikke var særlig billigt i forhold til danske priser så vi endte med slet ikke at købe noget). Kl. 01:10 (03:10 australsk tid) fløj vi videre til København. Vi faldt alle fire i søvn næsten med det samme og ungerne sov i 6 timer. Rigtig dejligt!

De sidste 6 timer var lidt lange, især fordi alle andre omkring os sov i yderligere 3 timer og det var svært at få børnene til at sidde stille og være stille. Kl. 08:30 dansk tid (16:30 australsk tid), landede vi i Kastrup hvor morfar ventede.

Tot: 0.087s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 46; dbt: 0.051s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb