M mm mm

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Liverpool
January 4th 2012
Published: January 4th 2012

Om jag slar jamt med tarningen sa far jag borsta tanderna, annars bli det bara en ol (drycken) till frukost. M mm mmm, Jonas satt att borja dagen. Tarningen ska foljas och visst smakade nog frukostolen.

Lite annat som kvalar in pa M mm mmm listan de senaste dagarna ar: en tur till Manly beach, utomhusbio, trots att vi inte fick de allra basta platserna, frukost i Botaniska tradgarden, riktigt harlig dag ute pa vingardarna i Hunter Valley, smatt lullig efter fyra stopp och trevlig middag hemma hos Emelies foraldrar.

Lollo och Elin kanner till hissa och dissa listan, kanske ska man fortsatta med det. Dissa blir isf ga upp 06.30 for att aka till vingarden, men missat messet om att allt var framskjutet 3 h och upptacka att kylen pajat med all mat.. paj paj.

Nu ar tiden slut pa internet cafet.

Tot: 0.07s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 49; dbt: 0.0392s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb