Marijke and Luc

May 24th 2008
Published: May 27th 2008EDIT THIS ENTRY

Hello,

Must be heaven, all the names with Twelve Apostels, Devils Marbles, Eden, Paradise Beach and so on. Anyway, we are about to start the ending of our Australian interludium. Going up the eastcoast now, heading for Sydney by the 30th of May, as our campervan has to be delivered in the depot in Belmore. Time to discover this beautiful coastline south of Sydney, hopping from beach to beach, taking scenic drives, and having good luck as the sun came back on our adventure. People told us the whales are moving in fromthe artic seas, saw some dolfins today, but no killer or other whales so far. It is getting dark by 5.00 PM so time to start thinking about dinner tonight.

Hallo,

Lijkt wel bijbels, namen als Twaalfs Apostels, Devils Marbels ( geen juiste vertaling te vinden ), Eden, Paradijsstrand enz... We zijn begonnen aan ons laatste stukje Australie avontuur. We rijden terug naar het noorden langs de oostkust richting Sydney, want daar moeten we de camper inleveren, in Belmore. Leukom deze kustlijn te verkennen, van het ene strand naar het andere, links of rechts een ommetoertje maken en genieten van het zonnetje, dat gelukkig teruggekeerd is. Vandaag weer dolfijnen gespot, blijkbaar zijn er ook walvissen aan het reizen van de artische wateren noordwaarts, misschien zien we er wel een paar passeren. Het wordt donker rond 5u00, dus tijd om plannen te maken voor het avondeten.

Tot: 0.185s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 60; dbt: 0.0432s; 60; m:apollo w:www (50.28.60.10); sld: 2; ; mem: 6.4mb