Blogs from Humble, Texas, United States, North America

North America » United States » Texas » Humble April 11th 2012

Buongiorno! Welcome to our blog! We are still packing for our trip and we are trying to anticipate the weather. "There are two types of travelers: those who pack light and those who wish they had." This is my first experience with a blog, but our plan is to update friends and family so that you can share in our travels. Stay tuned! Frances and Bobby... read more

North America » United States » Texas » Humble August 26th 2010

Wonen in Costa Rica betekent dat je eraan went om dingen NIET te hebben. Oke, als je in San Jose woont vind je wel grote winkelcentra. Dat is vijf uur rijden bij ons vandaan en niet grappig. Vooral kleding is moeilijk te vinden. Alhoewel we flink gezette Ticos op straat zien, hebben we werkelijk geen idee waar ze hun kleding kopen. Alle winkels die kleren verkopen hebben alleen kleine maten, hele kleine maten. Hubert had nog wat zaken te regelen in de USA. Vandaar dat we naar Humble Texas gingen. Het is een korte vlucht van Liberia Costa Rica naar Houston Texas. Iets meer dan drie uur, goed te doen. Bij aankomst zijn we met een shuttle bus naar de auto verhuur gegaan. We kregen een fraaie nieuwe Chevrolet Impala. Slechts 523 mijlen op de teller. ... read more
02 Airport view also from our hotelroom. Luchthaven, ook vanuit onze hotelkamer
03 Waiting at the airport terminal what looks like a barn. Wachten in de luchthaven, het lijkt wel een schuur
04 Costa Rica seen from the air, Costa Rica vanuit de lucht

Tot: 0.13s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 33; dbt: 0.019s; 33; m:apollo w:www (50.28.60.10); sld: 2; ; mem: 6.2mb