My first ameican football game :D

North America » United States » Oregon » Portland
September 28th 2009
Published: September 28th 2009

This content requires Flash
Download the free Flash Player now!
P9250600P9250600P9250600

Giulliana's kæmpe fødselsdags cookie :D
Er stukket af fra lektierne for at skrive lidt på bloggen :D ..

Har haft en travl uge med mange lektier og alt for lidt tid.. + jeg har fået tilføjet endnu et fag til skemaet! da jeg ikke længere kan ændre mit skema kan jeg endelig få skrevet det her.

Period:
4. English
5. Percussion
6. Spanish
7. International Perspectives

Så spansk blev tilføjet. Det er egentlig okay, der er bare mange lektier!! ..

Torsdag: Var jeg ude og bowle med Sahar og Pauline. Sahar flyttede til Hawaii torsdag, så vi var lige ude og hygge os på hendes sidste dag i Portland. Det var vildt hyggeligt, men Pauline er alt for god til at bowle, så hun vandt begge runder. Kommer dog til at savne Sahar :D ..
Fredag: En stille og rolig dag i skolen, som efterhånden er blevet hverdag :D .. Det er nu rart at have fået sin hverdage tilbage, dog kunne jeg sagtens undvære lektierne!! .. Anyway :D ... I min Kemi test fik jeg A og ikke B som jeg skrev tidligere :D .. Fik min historie prøve tilbage fredag
P9250603P9250603P9250603

Tatiana og Alice i cafeteriet :D
32/33 mulige point hvilket svarer til A+ :D .. jeg er ret stolt :D .. Så det har været en god start på skolen .. efter skole tog Pauline og jeg til The Cascades for at købe fødselsdagsgave til Giulliana :D .. Hun fylder 18 søndag. Jeg købte nogle armbånd og et par øreringe. Derefter var det i flyvende fart hjem og spise aftensmad. Derefter med bussen tilbage til skolen. Den stod på amerikansk fodbold kamp. Jeg har glædet mig som en sindsyg til at komme til min første kamp. Så det var stort. Alle fra min skole var klædt i rødt :D .. Rød, hvis og sort er vores farver! .. GO CARDINALS :D :D .. Havde set vildt meget frem til at se vores fodboldhold sparke *** . Det viste sig så at mit fodboldhold er vildt elendige!! .. rimelig pinligt, når vi er så gode til at heppe .. Men fodbold det er altså bare ikke vores ting! .. Kampen endte 46-7 til Jesuit. (det andet hold) .. Håber da at vi er bedre til de andre sportsgrene, for ellers er det da lidt pinligt at skulle fortælle at jeg er fra LIncoln!! haha xD .. Stemningen
P9260617P9260617P9260617

Starts på fodboldkampen :D
til kampen var noget af det bedste. Alle hepper som vilde aber, bandet spiller (skal lige siges at jeg nok skal spille der engang, når jeg er blevet god nok til at spille på tromme!) og cheerleaderne er i deres es.. haha xD .. Vi har en vildt nice maskot, faktisk er det en anden der overtager det job. Lincoln fra min percussion class overtager maskot jobbet sidst i oktober så der kommer nok en masse billeder af mig og maskotten!! :D .. det var i hvert fald en vildt god dag :D ..

Lørdag: LEKTIER!! .. så behøver jeg vidst ikke rigtig skrive mere!! .. brugte hele dagen på at lave lektier!! .. super nederen og kedeligt!! .. kl.7 stod den på fødselsdagsfest :D .. Giulliana's værtsfamilie havde arrangeret fødselsdag for hende. Så jeg tog bussen til downtown og blev samlet op a Pauline. Det var fødselsdag som jeg kan huske fra da jeg var mindre :D .. gaver, pizza, burgere, slik og hygge. Vi havde også bål på taressen :D .. Vi lavede smorch :D .. Den amerikanske udgave af ristede skumfiduser med mariekiks. Det er grovkiks med et stykke chokolade på, derefter en ristet skumfidus og
P9260623P9260623P9260623

Koret synger den officielle Lincoln sang :D .. før kampen kan starte
en kiks!! .. det er bare mums :D .. Forresten blev Giulliana rigtig glad for gaven. Det var bare en vildt hyggelig tøsefødselsdagsaften :D :D ..

I dag søndag har jeg ikke lavet det helt store. Jeg har lavet lektier det meste af dagen. Er dog stadig ikke færdig med det hele, så må lave resten i morgen!! :/ .. Har også vasket tøj og pakket alt mit grej sammen. Flytter i morgen eftermiddag. Har haft nogle problemer med min koordinator ´der har resulteret i at jeg i dag har fået en ny koordinator jeg skal bo hos indtil at de finder den permanente familie.. Men det glæder jeg mig til. Han har kone og 2 børn. en pige på 7 og en dreng på 10 :D .. De virker så flinke, så jeg glæder mig til at opleve det amerikanske familieliv :D .. Dog har ugen været forfærdelig stressende, fordi jeg faktisk ikke vidste hvhttp://www.travelblog.org/Admin/edit-entry.htmlor jeg skulle bo indtil i dag. Hvor jeg har vidst siden onsdag at jeg skulle flytte i denne her weekend. Anyway.. Jeg er enormt glad for at have fået ny koordinator :D .. Han kan få mig ind i en badminton klub, tennis
P9260636P9260636P9260636

Fodboldkamp
klub .. Ja lige den sport jeg har lyst til. + jeg kan være medlem af MAC klubben, som er en meget fin og dyr sportsklub ting :D .. Super nice :D .. Så i morgen står den på skole, lektier og flytning!! :D :D .. Har endelig fået lagt billeder på computeren så denne gang kommer der mange billeder og et par enkle videoer fra fodboldkampen :D

ENJOY!! :D

P9260680

Publikum :d
P9260689P9260689
P9260689

Resultat på kampen! PINLIGT!!

26th October 2009

Gimme a S, gimme an I, ... , gimme a Y: Signe loves Vicky!

Tot: 0.198s; Tpl: 0.013s; cc: 7; qc: 54; dbt: 0.1582s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb