A rainy day

North America » United States » Ohio » Lancaster
July 11th 2009
Published: July 12th 2009

Deze ochtend was het vroeg dag, om de lokale 'Farmers Market' te bezoeken. Een klein en gezellig marktje waar de lokale boeren hun waar aan de man komen brengen. We waren al wel een beetje aan de late kant, maar toch bracht het ons onder een zekere indruk. Zelfs één persoon uit de beruchte Amish bevolking was met paard en kar ter plaatse gekomen om hun zelf gekweekte courgetten te komen verkopen.

Teruggekomen bij het huis van Jared werden we door zijn vader verwelkomd op een typisch amerikaanse brunch. Eieren gemixt met groenten, gebakken geraspte aardappelen, spek, worst en veel meer vulden in een mum van tijd onze lege magen.

Oorspronkelijk zouden we deze middag naar het lokale natuurpark trekken, ware het niet dat de tweede regenbui op onze trip deze plannen een beetje in het water deden belanden. Vermits we hier nog enkele dagen blijven zal het er uiteraard nog van komen om dit te bezoeken.

Vanuit België hadden we een geschenkje meegebracht. Een uitgebreid geïllustreerd boek met daarin verschillende foto's van veel van onze bekende plaatsjes in België. Ook van Jared's ouders kregen we een prachtig geschenk. Een boek met illustraties uit de hele staat Ohio.

Door het aanhoudende regenweer en geen snel vooruitzicht op beterschap, hielden we ons tijdens de middag bezig met nog een typisch amerikaanse sport bowling. Ik moet zeggen dat het voor mij niet van een leien dakje liep. Sabrina beviel het spel al veel beter.

Na een fantastische maaltijd met onder andere véél watermeloen en kentucky fried chicken en een kampvuur bij een van de vele vrienden van Jared zat de eerste lange regendag er op. Niet dat de regen ons veel kan schelen, de komende dagen beloven weer ongelofelijk zonnig te worden.

13th July 2009

de pizza hut de pizza hut kentucky fried chicken en de pizza hut! Zo te zien hebben jullie een geweldige tijd daar! Maak er nog het beste van ginderachter in de united states van de verenigde saten

Tot: 0.052s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 29; dbt: 0.0269s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb