Spiderman

Published: May 4th 2007

MiddagMiddagMiddag

Ett gäng gick en tidigare föreställning & hade middag efteråt, vi andra hade med dem (men före vår premiär..)

Spiderman

North America » United States » North Carolina » Charlotte By _Gaby_
May 4th 2007
Gaby
Så var det så dax för Spiderman 3 premiär! Vissa hade väntat länge (som Edil och kanske Jessi) och vissa hade inte ens sett 1an och 2an helt ordentligt (som jag dårå, som fick sitta två kvällar innan och glo på dem haha!) Eftersom biljetterna sålde slut snabbt och folk i Witherspoon inte direkt är kända för att vara snabba med att fixa saker (..) så fick det senare gänget ta och se en tidigare föreställning än vi andra. Vi träffades för middag i stan och såg filmen i Discovery Center på deras IMAX.

Kvällen var lyckad, jag sponsrade med dricka och tilltugg (eller rättare sagt Södertörn, med för mycket pengar på matkontot) och avslutade gjorde vi med en speciell överraskning för Spidermanfantasten Edil. Min kompis Lizz från Women & Media jobbar som cake-decorator på Harris Teeter. Så efter en hel del roligt smussel kunde äntligen Spiderman-tårtan tas fram och Edil överraskas!

Spider man cakeSpider man cake
Spider man cake

Konsten att överraska en riktig spider-man-fan..

31st May 2007

Spiderman cake
Du hade rätt! Edils reaktion är verkligen oslagbar!!
31st May 2007

mucha mucha (czyatj: mohahahaha).. super tort! pa pa (i mama) /ja

Tot: 0.165s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 49; dbt: 0.0582s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb